ik hou de chat in de gaten als ik online ben, maar tot nu toe nog niks voorbij zien komen. zal binnenkort wel zelf beginnen met praten
Verwijderd
zou: cuckoo (in-game naam, wereld 4) ook geinvite kunnen worden. is mijn vriendin en die vind het wel een leuk spel maar kan zeker advies gebruiken
Iemand die me zometeen ook in W4 kan inviten?
Name: Yorin
City: City of Yorin
Name: Yorin
City: City of Yorin
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Zou wel willen, maar server is nu offline. Ik moet nu weg, ik invite jullie beiden later vanavond.
Edit: beide uitgenodigd
Edit: beide uitgenodigd
[ Voor 13% gewijzigd door Battle Bunny op 09-05-2010 16:22 . Reden: Server weer up! ]
Als een server vol is komen er zeker geen plekken meer vrij? of worden de inactive accounts gedumpt om de zoveel tijd?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik neem aan dat "oude" plekjes niet opnieuw worden uitgedeeld. Dat zou nogal oneerlijk zijn, aangezien je dan allemaal mensen om je heen hebt die al weken spelen ...
Bensimpel
Positieve meneer
Ik heb destijds de public beta gespeeld, nu speel ik het nog steeds, maar er is wel veel onderhoud de laatste tijd, wordt er een beetje gek van

😆 - Denk ook eens om ;)
Zitten jullie allemaal nog in W4 en W5? Ik heb me net aangemeld en ben in W6 gaan zitten (4 was down en 5 was vol)
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Drie draken van level drie zijn echt de moeite niet waar. De loot die je eruit haalt is bij lange niet genoeg om de recruitments opnieuw te betalen. En de artifact die je zou moeten krijgen zie ik ook niet?
Iemand daar ervaring mee?
Iemand daar ervaring mee?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Heb je de draak wel gedood? Mocht dat niet zo zijn dan krijg je namelijk geen artifact en heb je ook dikke verliezen.
Verwijderd
Ik wou ook graag de tweakers alliance joinen. Zit op W4 en continent 45. Momenteel 3222 punten, maar ben druk aan het herbouwen. Mijn buurman overgenomen (lawless) welke een vrij chaotische opstelling had. Daarnaast aan het wachten tot mijn andere buurman lawless gaat aangezien die ook al een tijdje niet actief is.
Mijn player heet ook Chaulsin.
Mijn player heet ook Chaulsin.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 22:11 ]
Spel ziet er erg goed uit
. Lijkt op medievo.com.
Jammer dat wereld 4 vol zit. Ik ben op wereld 5 begonnen en kijken of het verslavend genoeg is :-).
Jammer dat wereld 4 vol zit. Ik ben op wereld 5 begonnen en kijken of het verslavend genoeg is :-).
Dit gebeurd waarschijnlijk met micropayments. Je kan (kleine) extra's kopen in het spel die het voor spelers makkelijk maken om vooruit te komen. Zie ook "Shop" in het menu.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:34:
Ja dat ziet er goed uit! Ik vraag me af hoe ze er winst op gaan maken..
naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).
Woepsie, tijdje niet opgelet hier. Ik heb Chaulsin een uitnodiging verzonden.
En inderdaad, geld verdienen doen ze door items te verkopen. Je koopt in 1 keer Diamonds, voor 5 of 10 euro, en vervolgens kun je daar artifacts e.d. mee kopen. Redelijke prijs ook nog, in verhouding tot andere browser-games.
En inderdaad, geld verdienen doen ze door items te verkopen. Je koopt in 1 keer Diamonds, voor 5 of 10 euro, en vervolgens kun je daar artifacts e.d. mee kopen. Redelijke prijs ook nog, in verhouding tot andere browser-games.
Alweer maintenance. Het wordt zo onderhand wel vervelend.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
We have quite a long period of maintenance scheduled for all Worlds tomorrow. Beginning at 03:00 CEST on Wednesday 19th, all Worlds will be taken offline. All going well, all Worlds should be back up and running by 12:00 CEST on the 19th. All in-game mail, and reports older than 30 days will be removed, so remember to ...back up any important information that you wish to keep.
Jammer dat ze niet even zeggen waarom het nodig is.
Moet zeggen dat ze redelijk vaak down zijn, ja. Ook heb ik nog regelmatig van die hickups, dat het spel gewoon even niet reageert (vooral met verplaatsen binnen de bouw queue e.d.)
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad erg vreemd, vooral dat ze dingen die 30 dagen ouder zijn,Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:10:
We have quite a long period of maintenance scheduled for all Worlds tomorrow. Beginning at 03:00 CEST on Wednesday 19th, all Worlds will be taken offline. All going well, all Worlds should be back up and running by 12:00 CEST on the 19th. All in-game mail, and reports older than 30 days will be removed, so remember to ...back up any important information that you wish to keep.

😆 - Denk ook eens om ;)
In ander nieuws: dankzij gebabbel van Aapenootjes zijn we nu allied met Australis, wat onze positie een stuk sterker maakt
Ik ben begonnen in World 6, nog meer mensen? Ik kon World 4 niet meer in
"That's what I do. I drink and I know things."
World 4 zit inderdaad al vol. Volgens mij zijn er wel een paar mensen hier die in W6 zitten maar die zitten niet in een Tweakers alliantie.
Zit hier ook op W6 onder de naam Eeruku, Continent 51 is net open, dus tis hier op het moment lekker beginnen~
Ben ik de enige met deze mooie melding?The connection to the server was reset while the page was loading.
Ik kom op dit moment de site helemaal niet meer op...
Ik zit trouwens in World 6 onder de naam methinx
Ik kan er nu wel weer in!MethinX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:27:
[...]
Ik kom op dit moment de site helemaal niet meer op...
Ik zit trouwens in World 6 onder de naam methinx
Er is vandaag een nieuwe server geopend, 8, leuk voor de nieuwe mensen die een gelijke start willen met anderen
(zit in continent 34).
Jeetje, dit spel is wel erg gericht op de verdedigende partij, zeg. Stuur ik net 400 rangers, 2000 bersekers, 2500 crossbows, 2300 paladins, 2000 knights en 2500 warlocks naar iemand toe om te plunderen, verlies ik nog 400 man! En zijn defences zijn 2000 defenders, 20 balista's, 250 rangers, 100 guardians 500 paladins en nog wat klein grut.
Hoe moet je nou ooit van iemand winnen? Tijd voor een 2e stad met een aanvals leger. Bah.
Hoe moet je nou ooit van iemand winnen? Tijd voor een 2e stad met een aanvals leger. Bah.
Je hebt bijna 12.000 man en je verliest 3.5%. Dat is nix.Battle Bunny schreef op zondag 06 juni 2010 @ 16:04:
Jeetje, dit spel is wel erg gericht op de verdedigende partij, zeg. Stuur ik net 400 rangers, 2000 bersekers, 2500 crossbows, 2300 paladins, 2000 knights en 2500 warlocks naar iemand toe om te plunderen, verlies ik nog 400 man! En zijn defences zijn 2000 defenders, 20 balista's, 250 rangers, 100 guardians 500 paladins en nog wat klein grut.
Wel als hij (veel) minder mannetjes had en nog minder verloor ookJe hebt bijna 12.000 man en je verliest 3.5%. Dat is nix.
Volgende keer maar een siege doen in plaats van plunder

Vergeet niet de defensiewerken mee te rekenen, een lvl 10 muur en een zooi torens kan flink verschil maken. Verder speelt moraal en nacht protectie ook flink mee. Bij een extreem zwakke tegenstanders krijgt je tegenstander een bonus tot wel 300%
haha, mijn stad is net helemaal tot de grond toe afgefikt, al mn resources weg, 20 x aangevallen.. mwoaa.. ik nok er alweer mee
traktor scratch!
Grappig om eindelijk een topic hiervan terug te vinden
. Ik speel al sinds closed beta en zit in Monkeys op s2. Samen met een alliance genoot deze tool ontwikkeld: http://lou-tools.com. Geeft een beter overview van je rijk dan de game zelf 
Applicatie is opensource en terug te vinden op Google Project Hosting Kan je de tool zelf downloaden en op een webserver installeren mocht je ons host niet vertrouwen
Applicatie is opensource en terug te vinden op Google Project Hosting Kan je de tool zelf downloaden en op een webserver installeren mocht je ons host niet vertrouwen
[ Voor 6% gewijzigd door Str1ngS op 17-06-2010 18:53 ]
TnI 4 Life
Nice!!! Zoiets mist er nogal aan het spel wat mij betreft!Str1ngS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:52:
Grappig om eindelijk een topic hiervan terug te vinden. Ik speel al sinds closed beta en zit in Monkeys op s2. Samen met een alliance genoot deze tool ontwikkeld: http://lou-tools.com. Geeft een beter overview van je rijk dan de game zelf
Wie kan ik eigenlijk contacten om de alliance Tweakers te joinen?
Mij. Als je op server 4 zit, tenminste. Gewoon even een ingame message sturen (zelfde nick als hier).
Wow. Vooral die resource overview is goed gedaan. Well done!Str1ngS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:52:
Grappig om eindelijk een topic hiervan terug te vinden. Ik speel al sinds closed beta en zit in Monkeys op s2. Samen met een alliance genoot deze tool ontwikkeld: http://lou-tools.com. Geeft een beter overview van je rijk dan de game zelf
Ben je nog van plan hier meer om heen te bouwen?
We zijn op dit moment bezig met alliance, reports, army en trade overviews. Test versie staat hier. Let wel, tis een test versie, dus er kunnen fouten in zitten.Battle Bunny schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:35:
[...]
Wow. Vooral die resource overview is goed gedaan. Well done!
Ben je nog van plan hier meer om heen te bouwen?
TnI 4 Life
Verwijderd
Vandaag is er een nieuwe EU server bij gekomen. W10.
Hier ben ik met wat vrienden nu op begonnen en heb een alliance gemaakt "Empire".
Op dit moment nummer #1 van het continent en #5 van de server!
Mochten er nog tweakers willen beginnen / opnieuw beginnen dan is dit je kans!
Jump in en laten we beginnen met continent 23
*edit*
Kleine update we staan nu 3e van de server met 42 leden.
Hier ben ik met wat vrienden nu op begonnen en heb een alliance gemaakt "Empire".
*edit*
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 03:35 ]
WTF, ik kom nu uit een een pagina van Facebook?
Server maintenance. Begonnen om 10 uur, en duurt 3 uurCardinal schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:27:
WTF, ik kom nu uit een een pagina van Facebook?
TnI 4 Life
Pfffeh, ik dacht al dat ik me moest aanmelden bij Facebook. Dat zou jammer zijn geweest, dan was het exit game.
Ik ben ook begonnen en ben lid van EvilEmpire op continent 22.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:29:
Vandaag is er een nieuwe EU server bij gekomen. W10.
*edit*
EvilEmpire is geloof ik 6de alliance van server.
Ik ben er trouwens er mee gekapt. Ik doe nu andere dingen en dus heb ik minder tijd over voor dit spel.
Ja maar ja maar! Dat kan zo maar niet!Comp_Lex schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:40:
Ik ben er trouwens er mee gekapt. Ik doe nu andere dingen en dus heb ik minder tijd over voor dit spel.
Nou ja, jammer. Vond het wel leuk lekker ouwehoeren in de chat
Ik ben laatst een nieuw spel begonnen op server 10, maar ik starte kennelijke op continent 23 en de allienatie zit op 22, kan ik verplaatsen of kiezen waar ik wil zitten?
Cardinal, voor zover ik weet kun je wel overnieuw beginnen, maar je krijgt nooit de keuze om een plek te kiezen. Wel zou je je 2e stad op het andere continent kunnen plaatsen en vanaf daar verder bouwen.
Hey deze zie ik nu pas?!? cool gemaakt. De informatie is outdated maar wel vet dat je je que in de gaten kan houden.Str1ngS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:52:
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Thnx, en wat bedoel je met outdated? Hij update elke keer wanneer je inlogddread schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:50:
[...]
Hey deze zie ik nu pas?!? cool gemaakt. De informatie is outdated maar wel vet dat je je que in de gaten kan houden.
Zijn er hier nog wel mensen die spelen? We merken in server 2 toch echt dat veel sterke speler vertrekken.
TnI 4 Life
Op World 4 wordt er nog aardig gespeeld
Tnet alliance bestaat niet meer, we zijn opgegaan in DragonAgeBrotherhood
Je ziet toch echt veel 'fusies' door de grote leegloop.D2k schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:12:
Op World 4 wordt er nog aardig gespeeld
Wij (Monkeys) zijn sinds de start al gefuseerd met iets van 4/5 alliances.
TnI 4 Life
Ben net begonnen in World 19 onder de naam Corvector. Zijn er nog meer lotgenoten in deze wereld?
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Hey,
Ben er vorige week mee begonnen. Is nog wel leuk! Doet me denken aan civilization meetz age of empires. Enige probleem is dat het weeral zo'n spel is waar je, als je een dag of twee niet speelt, je niet vooruit geraakt
Grtz
Oneiltje in game btw
Ben er vorige week mee begonnen. Is nog wel leuk! Doet me denken aan civilization meetz age of empires. Enige probleem is dat het weeral zo'n spel is waar je, als je een dag of twee niet speelt, je niet vooruit geraakt
Grtz
Oneiltje in game btw
Wordt dit spel onder de Tweakers nog gespeeld?
Ben zelf onlangs begonnen en doe dit dan op een tablet en een tijdwekker. Tablet gaat dan af als er veel bouwonderdelen af zijn.
Ben zelf onlangs begonnen en doe dit dan op een tablet en een tijdwekker. Tablet gaat dan af als er veel bouwonderdelen af zijn.