Ik maak gebruik van Eclipse (onder windows) als IDE voor PHP en werk vaak direct op test servers via FTP door gebruik te maken van de Remote System Explorer (RSE) plugin. Sinds kort is mijn hosting provider overgestapt van plain text FTP naar FTP over TLS. Tot op heden heb ik geen mogelijkheid kunnen vinden om dit aan de praat te krijgen met RSE in Eclipse. Veel googlen heeft mij niet kunnen helpen.
Wie heeft voor mij een oplossing? Zie ik een instelling over het hoofd? Misschien een andere plugin (al vind ik RSE erg fijn werken)? Misschien een andere IDE? Ik heb destijds Aptana en Netbeans geprobeerd, maar kwam uit op Eclipse met RSE, omdat ik hiermee remote bestanden kan editen en bij het opslaan worden deze direct geupload.
Wie heeft voor mij een oplossing? Zie ik een instelling over het hoofd? Misschien een andere plugin (al vind ik RSE erg fijn werken)? Misschien een andere IDE? Ik heb destijds Aptana en Netbeans geprobeerd, maar kwam uit op Eclipse met RSE, omdat ik hiermee remote bestanden kan editen en bij het opslaan worden deze direct geupload.