Henge Docks - Super handig en redelijk goedkoop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Halle mede Tweakers!

Ik las laatst een bericht op engadget over henge docks. Dit is een dock waar je een macbook(pro) in kan zetten, en waarbij hij direct opgeladen wordt en gebruik maakt van het eventuele scherm & accesoires die aangesloten zijn op de docking station.
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/04/hengedock-sg.jpg

Youtube filmpje

De 13" versie is verkrijgbaar voor 60$ Wat neerkomt op €45 ±
De 15" versie is nog niet verkrijgbaar, maar kun je wel pre-orderen.

Lijkt mij super handig, aangezien ik mijn macbook pro altijd meeneem naar school/stage. En vervolgens thuis aansluit op externe scherm met toetsenbord en muis.

Als de 15" versie rondt de koers van 50 euro gaat zitten, dan ga ik er een kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 13:22
Nu hopen dat ze snel naar nederland komen.. ik ga binnenkort mijn eerste Mac aanschaffen: een MacBook Pro 13" alleen bezit ik geen creditcard dus kan ik dit docking station niet op hun site bestellen.

Ik zal hem blijven volgen...

[ Voor 6% gewijzigd door kevin86 op 21-04-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Inderdaad erg handig, enkel jammer dat de oude MBP's niet ondersteund worden. Zou ook vrij lastig gaan aangezien de aansluiting voor de monitor aan de andere kant zit dan de voeding.

Pakt hij ook evt een usb aansluiting mee? Dat zou helemaal nice zijn :)

edit: Ja dus, en firewire :9~

[ Voor 23% gewijzigd door ZpAz op 21-04-2010 10:46 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:44:
Inderdaad erg handig, enkel jammer dat de oude MBP's niet ondersteund worden. Zou ook vrij lastig gaan aangezien de aansluiting voor de monitor aan de andere kant zit dan de voeding.

Pakt hij ook evt een usb aansluiting mee? Dat zou helemaal nice zijn :)
In het demofilmpje zie ik een iPod aanspringen @ connection :) dus verwacht t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Ja, hij neemt ook usb. Ik zal even iets duidelijker proberen te maken hoe het werkt.

Je zet de (het?) dock neer op een bureau, of naast je tv. Vervolgens kun je alle benodigde kabels aan de onderkant van de dock op de juiste plek zetten. Deze zet je vervolgens vast met een klemmetje. Op deze manier kun je dus zelf bepalen welke aansluitingen je wilt gebruiken.

Aanlsuitingen die je kan gebruiken:
- Megasafe adapter
- 2x USB
- Firewire
- Audio in & out
- Mini Display port
- Ethernet

Je moet de kabels er dus wel zelf in doen. In mijn geval is dit geen probleem, aangezien ik toch een los toetsenbord en muis op mijn bureau heb.

Dus stel je hebt: Een toetsenbord, Stroom, extern scherm en Headset. Dan sluit je deze aan op de Docking station. Die laat je dus gewoon altijd ergens staan, en je hoeft alleen je macbook erin te schuiven.

Een nadeel is wel, dat als je écht helemaal makkelijk klaar wilt zijn, je wel een extra MegaSafe adapter moet aanschaffen. Anders moet je deze wel elke keer apart aansluiten. Tenzij je tijdelijk op de accu wilt werken natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Huppol op 21-04-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
Huppol schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:15:
...

Tenzij je tijdelijk op de accu wilt werken natuurlijk.
Helaas gaat de clamshell-mode in combinatie met op de accu werken niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip!

Zodra de website weer reageert... eens kijken of ik kan bestellen!

EDIT:
Ze hebben eigenlijk alleen nog maar die voor de MBP 13". Ik heb een MB unibody, dus nog even wachten.

Je mag hier geen gezamenlijke inkopen organiseren he?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die dit koopt neemt er dan een tweede adapter bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Beschadigt dit ding de Macbook niet op den duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Dat is de vraag.
Stel dat jij 5 uurtjes naar school moet en je wil je macbook meenemen, dan hoef je dus (in principe) GEEN lader mee te nemen omdat de accu dat wel uithoud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Hou er ook rekening mee dat je hem NIET in die dock kan zetten als hij echt helemaal uit staat, het wakker worden met stroom erop (en extern scherm/toetsenbord) werkt ALLEEN maar als je macbook in standby staat. Staat ie helemaal uit dan moet je hem eerst aan zetten, wachten tot ie geboot is, daarna dichtklappen voor standby, daarna in de dock en dan weer wakker maken met een druk op je toetsenbord of muis.

Het is wel handig dat je de stekkers kunt kiezen die je gaat gebruiken, ziet er ook wel gelikt uit alleen had ik m qua kleur gewoon grijs/zilver gemaakt net als de macbook pro's en niet wit zoals de gewone macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je überhaupt je macbook uitzetten?
Tenzij je gaat bergbeklimmen ofzo....

Super handig dock, alleen jammer inderdaad van de kleur en het design.
Hij had echt perfect kunnen zijn in alu + aan de binnekant 2 stroken vilt tegen krassen.
En misschien nog iets als een witte flexibele kabelgoot aan het uiteinde en een lichtelijk andere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ziet er wel goed uit moet ik zeggen!!!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt niet uit. Ik krijg er een boodschappenkratvandeblokker-associatie bij, met die gaatjes aan de zijkant en de asymmetrische vorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieN schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:58:
[...]

Helaas gaat de clamshell-mode in combinatie met op de accu werken niet samen.
Insomniax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 23:41
Echt mooi zoon ding ik ga er ook een kopen, handig als je van school thuiskomt je zet hem in de dock inplaats dat je met al die kabels zit, heb een macbook 13inch late 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hou er ook rekening mee dat je hem NIET in die dock kan zetten als hij echt helemaal uit staat, het wakker worden met stroom erop (en extern scherm/toetsenbord) werkt ALLEEN maar als je macbook in standby staat. Staat ie helemaal uit dan moet je hem eerst aan zetten, wachten tot ie geboot is, daarna dichtklappen voor standby, daarna in de dock en dan weer wakker maken met een druk op je toetsenbord of muis.
Met mijn MBP 2008 kan ik hem aandrukken, (mits DVI kabel er al in zit) en direct dichtklappen, hij boot dan netjes op mn externe scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:37
Toch vind ik het een groot gemis dat ze niet iets bedacht hebben waardoor je toch snel en makkelijk je magsafe eruit kan halen. Nu krijg je toch gekloot met een sleuteltje als je snel weg wilt en toch je adapter nodig hebt....

Daarbij vind ik de verticale oriëntatie niet helemaal geslaagd....ik denk dat veel mooier naast je scherm past als ie horizontaal geplaatst is. Het enige voordeel hier van is, is dat de kabels wel netjes zijn weggewerkt...maja iets te netjes als je snel je adapter mee wilt nemen.

En jammer van het witte plastic....Maar ik had het ook niet dezelfde kleur alu gemaakt als de macbook....teveel grijs dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of zit bij die Youtube video een Mac mini aan de TV aangesloten? (onderste rechter plank). De "wake-up" screen is namelijk anders dan wanneer hij de Macbook afsluit bij zijn Desktop voorbeeld..

Vond al apart dat het hij zo snel zijn toetsenbord kon laten connecten met zijn net geplaatste Macbook.

[ Voor 21% gewijzigd door graceful op 23-04-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
graceful schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:48:
Ligt het aan mij of zit bij die Youtube video een Mac mini aan de TV aangesloten? (onderste rechter plank). De "wake-up" screen is namelijk anders dan wanneer hij de Macbook afsluit bij zijn Desktop voorbeeld..

Vond al apart dat het hij zo snel zijn toetsenbord kon laten connecten met zijn net geplaatste Macbook.
lol PWND. Volgens mij heb je nog gelijk ook. Dock is ook al anders.

Goed gezien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 16:06
Net een mail gehad, shipping gaat 35,- dollar kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Huppol schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:01:
[...]

Goed gezien 8)
Het is een TC, groenlicht i.p.v. wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Ik heb er zojuist 1 besteld.. :)..
Word aan mijn hdtv gehangen.. Kan mijn asus o!play weer de deur uit na een weekje! :P lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

bah jammer dat je alleen met Credit card kan betalen :/

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
Gaat ook niet werken met optische audio uitgang. Daar heb je namelijk zo'n 3.5mm male to toslink converter dingetje voor nodig en dat is veel dikker dan deze docks toelaten — zie http://hengedocks.com/images/swap/select_port_r1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Huppol schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:01:
[...]

Goed gezien 8)
Haha inderdaad. Vandaar dat hij waarschijnlijk ook EERST de tv uitzette, daarna pas de MBP eruit haalt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 11:12
waarom zegt iedereen dat het de eerste is?? (http://www.bookendzdocks....dy_Apple_Macbook_Pro.html) het is misschien de eerste die er een beetje normaal uitziet maar dat andere ding is toch ook een dock??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Mijn zusje heeft er ondertussen ook eentje en die heeft em gekoppeld aan 27" scherm.. Superhandig.. Geeft last van elke keer je kabels eruit halen.. Gewoon docken en werken! :)

Ik heb er nog wel eentje in de aanbieding voor iemand.. :).. !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huug1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 14:09
*knip* daar hebben we V&A voor.

[ Voor 75% gewijzigd door Daedalus op 14-09-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze 'm nou van aluminium hadden gemaakt en wat meer tijd hadden besteed aan het design, dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 20-08 14:54
Volgens mij klapt de MBP een beetje open aan de bovenkant als hij in het dock zit..?

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 02:57
Voor aan de tv lijkt het me echt niks. Je kan je digitaal geluid niet via de dock laten lopen enkel stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
IceBlue schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:58:
Voor aan de tv lijkt het me echt niks. Je kan je digitaal geluid niet via de dock laten lopen enkel stereo.
Je audio jack is toch je stereo,- en optical-jack in 1? Waarom zou dat niet kunnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zit al een tijdje te kijken naar zoiets, maar het vastschroeven van kabels en het toch ietwat rare design doen me afhaken. Denk dat niemand ermee zit om aan de achterkant van het dock de kabels in te steken..ook als voordeel dat je de adapter snel weer mee kunt nemen...maar zoiets zie ik nog niet als ik een google zoeksessie doe..

Heeft iemand nog goede ervaringen met een ander dock?

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 19-09-2010 12:15 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Ik heb een Macbook pro 13 inch een paar weken geleden aangeschaft.
Om men Macbook te beschermen heb ik een Incase Hardshell erbij gekocht.

Nu vind ik de Hengedock enorm interessant, maar past er een macbook pro in met de Incase Hardshell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:14
BTBoy schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:07:
Ik heb een Macbook pro 13 inch een paar weken geleden aangeschaft.
Om men Macbook te beschermen heb ik een Incase Hardshell erbij gekocht.

Nu vind ik de Hengedock enorm interessant, maar past er een macbook pro in met de Incase Hardshell?
Kijk naar het design en je weet het antwoord

hint: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het denken om zo'n Docking Station te kopen, maar hoe zit het met de warmte?

Kan hij deze goed kwijt?

Volgens mij zijn er een aantal met ervaring.

Kunnen jullie iets meer vertellen over de gebruikers ervaring en de bestelling/levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huug1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 14:09
Is erg handig, heb hem ook uit de states laten komen, warmte is geen probleem, MacBook is ontworpen om zijn warmte via de achterkant kwijt te raken. Reken wel nog op een blije verrassing aan de deur: import belasting kom je niet onderuit via ups.

Bij de ifactors in leiden hebben ze ze nu ook, ma's andere APR's ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:27
Mmm, als ik het zo bekijk vind ik eigenlijk crap om het eerlijk te zeggen.
of je moet elke keer die kabels opnieuw trekken of extra kopen. Verder heb ik zelf al een standaard die hetzelfde doet. Oke, hij staat nu niet rechtop, maar dat scheelt dat ook als je er iets tegen aangooit, valt ie ook niet om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huug1984 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:23:
Reken wel nog op een blije verrassing aan de deur: import belasting kom je niet onderuit via ups.
Mag ik vragen hoeveel dat nog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 02:17:
[...]

Mag ik vragen hoeveel dat nog is?
Minstens 19% van de gedeclareerde waarde (BTW) + administratiekosten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:20
Nog winkels in Nederland waar deze worden verkocht?

Ik stuur iFactors in Leiden even een mail of ze deze nog verkopen (het staat niet op hun site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:43
baswww schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:38:
Nog winkels in Nederland waar deze worden verkocht?

Ik stuur iFactors in Leiden even een mail of ze deze nog verkopen (het staat niet op hun site).
http://www.icentre.nl/mac...-voor-macbook-pro-17-inch

Dat is de 17" variant, weet verder niet of ze ook kleinere verkopen. (kwam hem toevallig een keer tegen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensen dit dock zo verheerlijken. Het is namelijk niet meer dan een veredelde boekensteun waar je je adapter aan vast schroeft zodat de stekker op de goede plaats tegen je MBP aandrukt.

Echt, die filmpjes lijken allemaal heel handig. Praktijk: flink knoeien met je stekkers. En bij meer dan twee stekkers schiet het niet op: op den duur zitten ze scheef en krijg je de MBP echt niet gemakkelijk erin. Kortom: onding.

Tip: houd je USB stekker vast met je linkerhand en duw met je rechterhand de MBP op de stekker. Dat is het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RosSittard
  • Laatst online: 02-09 18:01
Erg jammer dat ze hem volgens mij nog niet voor de air hebben. Het zal helemaal mooi zijn als ze hem maakte in aluminium. Verder is het ook jammer dat de Thunderbolt poort rechts zit, en de Megasafe rechts.
Anders kon je de Thunderbolt display aansluiten op de dock zodat je alleen je macbook erin hoeft te schuiven.

Wat hierboven staat klinkt trouwens veel te negatief. Het is een super mooi idee en product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:45:
Ik snap niet dat mensen dit dock zo verheerlijken. Het is namelijk niet meer dan een veredelde boekensteun waar je je adapter aan vast schroeft zodat de stekker op de goede plaats tegen je MBP aandrukt.

Echt, die filmpjes lijken allemaal heel handig. Praktijk: flink knoeien met je stekkers. En bij meer dan twee stekkers schiet het niet op: op den duur zitten ze scheef en krijg je de MBP echt niet gemakkelijk erin. Kortom: onding.

Tip: houd je USB stekker vast met je linkerhand en duw met je rechterhand de MBP op de stekker. Dat is het idee.
Ik heb er een, en op verzoek zal ik fotos maken.

Ik moet zeggen dat hij inderdaad handiger lijkt dan het is, maar als je logisch na gaat denken zijn al mijn minpunten van tevoren bekend.
  • 1. Het is geen wireless magic, kabels komen er gewoon aan de achterkant er uit, en als jij alles gebruikt (firewire, USB, audio etc.) heb je ook gewoon 6 witte kabels daar. Drukke bende. In mijn geval heb ik power, miniDP-DVI adapter, audio en 1x USB (naar externe hub) en dit oogt best wel druk.
  • 2. Er zit geen extra adapter bij. Ik heb zelf voor de makkelijkheid via tweakers voor 25 euro een extra adapter gekocht, en ben daar heel blij mee maarja, je bent wel 25 euro extra kwijt.
  • 3. Het design is goed maar wit, ik vind het goed tot zijn recht komen samen met het witte appeltje op mijn MBP, maar ik heb een zwart asus scherm MX5500 en zwarte speakerset (geef toe, dit is mijn schuld). Het zal dus echt een wit moeten zijn.
Desalniettemin zijn dit mijn klachten. Ik vind het voor de rest een topding, simpel, makkelijk, en geen issues met stekkers, ondanks wat Specifiek probeert te melden ondervind ik hier geen probleem van. Misschien een kwestie van ze goed vastschroeven?

Zoals gezegd, bij wens maak ik fotos;

Ik heb een late '08 Macbook alu. model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14
3. Het design is goed maar wit, ik vind het goed tot zijn recht komen samen met het witte appeltje op mijn MBP, maar ik heb een zwart asus scherm MX5500 en zwarte speakerset (geef toe, dit is mijn schuld). Het zal dus echt een wit moeten zijn.
jammer dat je hem al hebt gehaald, want je kan er ook zo eentje halen:
Byte-dock

deze is wel zwart, maar hij is alleen wel erg groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Byte-Dock ziet er een stuk meer solide uit, maar wat is-ie lelijk! :o Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:20
Ja echt extreem lelijk, die Byte-dock. En duur!

Zo'n stuk plastic zou toch niet meer dan 50 eur moeten kosten. Die Henge Dock heeft in Amerika een fatsoenlijke prijs, maar voor 90 euro kan ik beter zelf iets bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Weet iemand toevallig waar je deze docks voor de MacBook Pro modellen met Touch Bar (in mijn geval 15") in Nederland kan kopen? De website van henge verscheept niet buiten de US.

https://hengedocks.com/co...o-2-0?variant=29021611401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ZpAz schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:28:
Weet iemand toevallig waar je deze docks voor de MacBook Pro modellen met Touch Bar (in mijn geval 15") in Nederland kan kopen? De website van henge verscheept niet buiten de US.

Hier? https://eu.hengedocks.com/products/vertical-macbook-pro-2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:57

Croga

The Unreasonable Man

ZpAz schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:28:

De vraag is waarom je dat nog zou willen..... De USB hub apparaatjes die er te krijgen zijn tegenwoordig kosten minder dan de helft en bieden veel betere functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Croga schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:54:
[...]

De vraag is waarom je dat nog zou willen..... De USB hub apparaatjes die er te krijgen zijn tegenwoordig kosten minder dan de helft en bieden veel betere functionaliteit
Ik heb een USB hub apparaatje (welke sowieso al niet voldoet, want dr gaat blijkbaar geen 4k over die HDMI poort die er op zit). Maar ik vind dit er gewoon fancy uitzien, waarschijnlijk hang ik dan zo'n los hubje aan de dock met een lader.
Yep! Thanks.

[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 20-10-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:49
Het is een long shot, maar voor mijn MacBook Pro (Retina, 13-inch, early 2015) ben ik ook opzoek naar een Vertical Docking Station.

Marktplaats heb ik al geprobeerd, maar niks nuttigs (gereserveerd of verkoper reageert niet).

Ook heb ik zitten zoeken naar alternatieven, maar ze missen allemaal de optie om ook op te laden.

Iemand nog ideeën?
Pagina: 1