3x windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In mijn computer zitten verschillende harde schijven, na het installeren van windows 7 staat er op verschillende harde schijven totaal 3 x een uitvoering van windows 7. Hoe krijg ik dat weer terug naar 1 x?
Als je kijkt bij computer staat er maar bij een schijf de bekende windows vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom denk je dat er op de verschillende schijven 3 keer een uitvoering van Windows 7 staat?
Staat er een Windows-map op de schijven zonder Windows-vlag?

Heb je een schone installatie uitgevoerd, of een upgrade?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het installeren van Windows 7 is de computer, dacht ik uitgevallen. Maar dat schijnt, bij navraag, heel normaal te zijn dat er perioden zijn dat de computer in slaap/uitvalstand is. Schijf C: Windows (Vlag) 500Gb, schijf D: Windows 80Gb en schijf E: Windows 300Gb. Schijf D wordt binnenkort vervangen door een schijf van 1Tb, maar daar wil ik even mee wachten tot het probleem met de 3x Windows 7 is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:23
Dat is niet echt normaal. Hoogstens een paar seconden een zwart scherm ivm video drivers.

Om de vraag van anandus nog maar eens te herhalen. Waarom denk je dat er op de verschillende schijven 3 keer een uitvoering van Windows 7 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bootloader aanpassen?

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 21-04-2010 12:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar hoe weet je zo zeker dat je 3x Windows hebt geinstalleerd?
Als je boot, krijg je dan de optie om te kiezen uit meerdere installs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder de setup zal je PC echt niet in slaapstand gaan. Hij zal wel een paar keer herstarten om de setup af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:30

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:31:
Tijdens het installeren van Windows 7 is de computer, dacht ik uitgevallen. Maar dat schijnt, bij navraag, heel normaal te zijn dat er perioden zijn dat de computer in slaap/uitvalstand is. Schijf C: Windows (Vlag) 500Gb, schijf D: Windows 80Gb en schijf E: Windows 300Gb. Schijf D wordt binnenkort vervangen door een schijf van 1Tb, maar daar wil ik even mee wachten tot het probleem met de 3x Windows 7 is opgelost.
Bedoel je nu niet gewoon de benaming van de disken in Windows Verkenner, die je gewoon zelf kunt aanpassen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Pagina: 1