Win 7 - probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-04-2010
Ik heb op een pc win 7 geinstalleerd en in een domein gehangen. Nu kan ik als admin inloggen en als andere gebruiker. Als admin heb ik geen problemen, echter als andere gebruiker wel. Hier kan ik van bepaalde geisntalleerde programma`s geen gebruik maken dan krijg ik de melding programma.exe bestaat niet.

Als admin kan ik dit programma wel gebruik en de rest ook maar dus niet als andere gebruiker.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-04-2010
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
is binnen 24 uur gaan miepen niet een beetje kort?

[ Voor 5% gewijzigd door smeetsmeister op 21-04-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even geduld aub - als je binnen een paar uur geholpen wil worden kun je een PC-helpdesk tegen betaling inhuren ;)

Daarnaast heb je ook bij je aanmelding horen te lezen (in de aanmeldingsvoorwaarden waarmee je akkoord gaat) dat we hier vooral het deel eigen inzet met betrekking tot oplossen voorop stellen.
Ik zie in je topicstart daar helemaal niks van terug eigenlijk?

Zo vermeld je bijvoorbeeld niet eens of je normale useraccounts met of zonder UAC werken, en of je gecontroleerd hebt wat de effecten daarvan zouden zijn.

tenslotte: je topictitel is niet echt fantasievol te noemen.

Je mag het opnieuw proberen met een topicstart die zoals het Windows Clients - Beleid en Het algemeen beleid aangeeft voldoende informatie bevat.
Dit topic gaat daarentegen wel dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.