"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"
Welke toestellen dan? Ik zie geen extra toestellen
Verwijderd
"De fabrikant die ZONDER ENIGE TWIJFEL de meeste software aanbiedt"...Is dit echt waar? Android heeft de grootste Marketplace na de iPhone Appstore, Ovi Store loopt nog ver achter.De fabrikant die de meeste software aanbiedt is zonder enige twijfel Nokia: met zijn submerk Ovi biedt het bedrijf diverse services aan, zoals synchronisatiesoftware, backuptools, een downloadwinkel en een kaartenprogramma.
Maar beperkt tot Google software (voor Mobiles):
- Google Mail (Gmail),
- Google Listen (Podcasts),
- Google Goggles (visual search),
- Google Maps (incl. Google Latitude)
- Google Mytracks (gps logging),
- Google Nav,
- Google Search Mobile,
- Google Shopper (prijsvergelijker),
- Google Places,
- Google Voice,
- Google Earth Mobile,
- Finance for Android,
- Google Skymap for Android,
- Google Gesture Search,
- Google Talk,
- Google Youtube app,
- Google's Orkut app,
- Google Sync
- Google Translate,
- Google Translate for Animals,
- Google Buzz Android Widget,
- Google Scoreboard,
- Google Marketplace App,
- Google Webbrowser App enz.
Ik zou wel beginnen te twijfelen hoor.
Bovendien maakt Google apps voor verschillende merken: iPhone, Androids, Nokia's, Blackberries. Terwijl Nokia vrijwel alleen voor Symbian. Dus ook op die grond zou je al kunnen stellen dat Google meer software aanbiedt: namelijk op het aantal platformen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 11:54 ]
Aangepast nu zie ik! oa de E71!arnoudwokke schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:19:
thx
Welke toestellen dan? Ik zie geen extra toestellen
Nice, tnx!
"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"
Maar Google fabriceert geen telefoons (en je hoeft de Nexus One niet te noemen, die hebben ze niet gemaakt, maar is gewoon een gerebrande HTC Passion
Verwijderd
En dus, what's your point? Ze maken/verkopen toch een mobiel OS? Daar draait het om, en niet toevallig het jasje waarin het verpakt zit lijkt me, als we het over software hebben. En de Nexus One is toch echt van Google. Zij hebben hem ook ontworpen. Zij laten de telefoon maken door HTC, net zo goed als Palm en Apple de telefoons laten bouwen door de chinezen. Lees maar na: Google heeft de Nexus One ontwikkeld en ze brengen hemzelf ook op de markt via hun eigen store. En de kans is niet onwaarschijnlijk dat Google nog een tweede telefoon op de markt gaat brengen, hence de naam One.arnoudwokke schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:02:
@Only.Holoris
Maar Google fabriceert geen telefoons (en je hoeft de Nexus One niet te noemen, die hebben ze niet gemaakt, maar is gewoon een gerebrande HTC Passion)
Overigens mis ik in het artikel nog hoe oud de kaarten zijn en hoevaak deze geupdate worden, niet onbelangrijk lijkt me bij navigatie.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:15 ]
Het gaat hier over makers van telefoons. Google heeft de N1 niet ontworpen, zoals ik zei, het is gewoon een HTC. Ze bieden hem aan, net zoals T-Mobile de Pulse aanbiedt (maar niet ontworpen heeft). De tweede Nexus is waarschijnlijk ontworpen en ontwikkeld door LG - of Motorola (ik weet niet in welke volgorde Google ze gaat uitbrengen"De fabrikant die ZONDER ENIGE TWIJFEL de meeste software aanbiedt"
[ Voor 3% gewijzigd door Brons op 21-04-2010 16:34 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 00:10 ]
Verwijderd
Nee hoor, Nokia is de grootste aanbieder van mobiele apps.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:57:
ipv een silly word battle. voeg dan toe dat Google de grootste aanbieder is van mobiele apps. You know im right.
Edit: Even wat onderbouwing:
Nokia heeft Snake (als sinds de 3310 omg toen bestond google nog niet eens)
Dat spel met die stuiterbal
Space impact
noem maar op
Ze hebben zelfs een browser. Maarjah, die heeft google ook inderdaad
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 00:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik durf te wedden dat Snake vaker gespeeld is dan welk spel van Google dan ook. En dan was er ook nog Snake II, en natuurlijk ook nog Snake EvolutionVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:14:
ja vast, en microsoft is de grootste gamesaanbieder, want die heeft patience als sinds windows 3.x
Serieus: Mijn reacties zijn ongeveer van hetzelfde niveau als dat jij zegt dat Google een 'Google Sync', 'Google Webbrowser App' en een 'Google Youtube App' heeft gemaakt.
Wat moet ik zeggen? '
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 00:31 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 00:32 ]
Je vergeetVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:23:
[...]
Ik durf te wedden dat Snake vaker gespeeld is dan welk spel van Google dan ook. En dan was er ook nog Snake II, en natuurlijk ook nog Snake Evolution
Serieus: Mijn reacties zijn ongeveer van hetzelfde niveau als dat jij zegt dat Google een 'Google Sync', 'Google Webbrowser App' en een 'Google Youtube App' heeft gemaakt.
Wat moet ik zeggen? '![]()
Google wat een knappe applicaties allemaal' ? Iedere mobieltjes fabrikant levert een browser mee.
- Google Translate for Animals,
te noemen. Dat is natuurlijk wel een app van formaat.
Bless Me Father for I Have Sinned
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
Ja ik vroeg me al af wat daarmee bedoeld werd. Als dat echt het geblaf van een hond om kan zetten in het gemiaauw van een kat is het wel knap.
Edit: Het is nog een 'serieuze' app ook nog
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 00:48 ]
Dat kunnen we hier ook: jullie de rants schrijven, ik de reactiemogelijkheid uitschakelen. Wat is dit nou weer voor een ontspoorde flauwekul, mensenVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:35:
Haha dan kun je tenminste rants schrijven en de reactiemogelijkheid uitschakelen
Google verkoopt advertenties en probeert die met software te verkopen, Nokia verkoopt telefoons en probeert die met software te verkopen, Albert Heijn verkoopt smeerkaas en probeert die met zegeltjes te verkopen. In dit artikel worden daar geen parallellen tussen getrokken en als dit het niveau van het overleg is, dan doen jullie het er maar mee
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit topic is gesloten.
![]()