Geld.de spam nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Weet niet of ik het hier in het goede onderwerp plaats. Ik krijg elke keer nieuwsbrieven van geld.de ("Geld.de Newsletter" <newsletter@news.geld.de>") in mijn schone inbox, maar wil deze absoluut niet ontvangen.

Onderaan de nieuwsbrief staat:
Möchten Sie in Zukunft keine Informationen mehr von uns per Newsletter erhalten, so klicken Sie bitte hier abmelden [link].
Oder schicken Sie eine Mail mit Betreff: Abmeldung: Ihre E-Mail-Adresse an abmelden@geld.de.
Heb dit nu echt al 5 keer gedaan in twee maanden tijd en nu ben ik het echt zat! Er wordt compleet niet gereageerd en ik wil echt van deze nieuwsbrief af. Ik wil ook niet dat hij in mijn spam komt dmv een mail regel, ik wil hem gewoon niet meer ontvangen.

Heeft een van jullie ervaring met geld.de spam?

Alvast heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

afmelden voor spam is het meest onhandige wat je kan doen. Dat is namelijk het signaal hee dit adres wordt actief gelezen => meer spam

[ Voor 5% gewijzigd door TrailBlazer op 21-04-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Kan je niet gewoon een regel maken dat deze je Inbox overslaat? Ik weet niet wat voor emailaccount je hebt, maar met gmail is dit erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat wist ik niet van dat spam afmelden :S

Ik gebruik Yahoo, ik zal even kijken of ik wat in kan stellen. Maar het liefst ben ik gewoon compleet die nieuwsbrief kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Wat is volgens jou dan het verschil tussen een filter die de mail direct verwijdert en de mail niet ontvangen? Jij zal het nooit zien aangezien de mail toch al weg is.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee inderdaad, het verschil is dan het idee dat ik helemaal van die nieuwsbrief van die lui af ben ;)
Na hun slechte service en geen reacties... Daar kan ik best sacherijnig van worden :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:38
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:00:
Maar het liefst ben ik gewoon compleet die nieuwsbrief kwijt.
Het liefst zijn we allemaal van onze spam af ;) Helaas gaat dat niet werken. Mogelijk kan je nu juist door het reageren alleen maar meer spam gaan verwachten, afhankelijk van of Geld.de jouw gewoon verkeerd in hun mailinglist heeft staan of echt een spammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > IH

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!