[Testcase] Fotoshoot - Justin

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:15
Shoot met als doel verschillende soorten belichtingen te proberen. Iedere vorm van input is welkom. :) Laatste twee foto's zijn overigens bewust vrij donker van aard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je zegt dat de laatste twee bewust zo donker zijn, maar ik vind ze allemaal aan de donkere kant (op #5 en #6 na dan misschien). En de kadering is soms net wat te krap, bij bijvoorbeeld #4 lijkt het nu net alsof 'ie moet bukken om in de foto te passen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Sommige zijn veel te donker voor mijn smaak, echter nummer 5 vind ik erg mooi.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kadering is wat mij betreft inderdaad wat aan de krappe kant. Ik vind dat je leuk gespeeld hebt met licht, maar hadden sommige foto's nog wel wat meer licht mogen gebruiken.

En nog een kleine tip, mag je zelf weten wat je er mee doet ;) : Als je mensen voor de camera hebt met een glimmende gezicht zoals bij deze man, dan is het verstandig om even met een kwast poeder over zijn gezicht heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:15
Excuses voor late reactie! Had topic over het hoofd gezien.

@Mute: Ik denk dat dit een kwestie van smaak is, heb ook dat vrij bewust gedaan. :)

@c70070540: Bedankt!

@Mboksem: Had dat helaas niet aanwezig, maar zal het in gedachten houden voor volgende keer.