In hoogte verstelbare muurbeugel (of: ophangen in schouw)

Pagina: 1
Acties:

• StijnLM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 15:01
Ik heb in mijn woonkamer een hele mooie oude schouw en een tv die daar precies in zou passen, maar als ik het apparaat daar vast in zou bevestigen zou het te laag hangen. Daarom ben ik op zoek, en ik weet niet of dat wel bestaat, naar een muurbeugel waarmee ik mijn tv redelijk vlak tegen de achtermuur van de schouw kan ophangen, maar dat dusdanig draait en kantelt dat ik de tv naar me toe kan trekken en vervolgens voor de schouw langs omhoog kan bewegen en laten staan.

Het gaat om zo'n 20 cm naar voren en dan ook nog 20 cm omhoog. De TV is een samsung le32b350, met een diagonaal van 32 inch en een gewicht van 9,6 kilo.

Ik zat eerst te denken aan een gewone muurbeugel, en die dan 90 graden gekanteld ophangen, maar dat heeft natuurlijk als nadeel dat de tv dan, na het loslaten, ter aarde zal storten. Die dingen kunnen in die richting natuurlijk helemaal geen gewicht houden.

Heeft iemand enig idee van een beugel of iets anders waarmee ik dit wél zou kunnen realiseren? Mijn budget ligt zo rond de 100 euri. Ik kan op het internet niks vinden wat enigszins in de buurt komt, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Zit hier niets tussen ? (ben op zoek naar hetzelfde systeem)

http://www.vogels.com/web...9&dbid=5&typeofpage=81807