Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Newsreader voor Linux, headless?

Pagina: 1
Acties:

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Ik ben torrents een beetje zat en wil usenet gaan gebruiken, het schijnt dat newsreaders 10.000 dingen moeten kunnen en ik heb er niet veel verstand van. Maar hier gaat ie dan.

Ik zoek een newsclient die:
- simpel & headless te installeren is op mn (xubuntu) server (ik gebruik PuTTy) het liefst via repository.
- automatisch aan de slag gaat met een nzb bestand zodra deze in een bepaalde folder komt.
- als ie klaar is wil ik mn gedownloade bestand gewoon gebruiken net als een torrent download, dus dat parren enzo moet ook automagisch.
- Als we toch bezig zijn mag het ook bepaalde rss feeds in de gaten houden en automatisch downloaden. Maar geen vereiste.

Bedankt

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45

Nakebod

Nope.

Dan zijn we snel klaar: SABnzbd.
Doet alles wat je wilt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:05
SabNZBD

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Er is voor ubuntu ook een repository beschikbaar van Sabnzbd: http://wiki.sabnzbd.org/install-ubuntu-repo

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:05
Volgens mij zit'ie gewoon in de Ubuntu-repo's dus gewoon:
code:
1
 sudo aptitude install sabnzbdplus

[ Voor 22% gewijzigd door mcDavid op 20-04-2010 23:13 . Reden: jammer dat tweakers geen apt-url's ondersteunt ]