@scirocco bedankt voor je reactie, echter ben ik het niet heel erg met je eens. De fotos als laatste toegevoegd zijn allemaal tussen de f/4 en 2.8 gemaakt. het nadeel van 2.8 is dat een 2e persoon die toch vaak essentieel is in het stelen van de bal bijvoorbeeld dan onscherp is.
Verder ja spannendere fotos zijn hier in deze sport niet heel common, je praat nu over taekema waarscheinlijk in een hele belangrijke wedstrijd, dit is een dames wedstrijd welliswaar met DE top 4 van NL en hier gebeurt heel wat meer dan als je naar de bottom 5 kijkt echter foto's zoals die hieronder zul je bij de meide bijna nooit krijgen en ligt het niet echt aan de fotograaf of gear. en denk ook ongetwijfeld dat je met je sigma 70-200 redelijk in de buurt moet komen van deze fotos, alhoewel vraag ik me af of het met scherpte in de buurt komt van zoiets als deze
http://www.flickr.com/photos/microdesign/4579060598/sizes/o/ als ik deze echt full-ress bekijk kan ik dr haren tellen.
anyhow spannendere shots hoop ik altijd te krijgen, maar het is een kwestie van geluk, ik kan niet over het veld rennen voor de beste shots en had ook geen 300mm + 2e body om nog meer spannende shots te krijgen. moet toch afwachten wat er voor de camera rolt.
mjtdevries schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:47:
[...]
Ik heb op de dpreview fora al van verschillende mensen indrukwekkende resultaten gezien met een 2xTC op een 70-200 II.
Die zaten op hetzelfde nivo als een 300 + 1.4xTC. Dat zou leuk schelen in gewicht, prijs en ruimte...
Ik weet dat de 70-200 het met een 1.4x goed doet. maar een 2x lijkt me stug dat dit uberhaupt in de buurt komt van een 300m - 1.4x. deze 70-200 komt naar mijn weten nieteens in de buurt van een 300 laat staan met een tc.
ga binnenkort een 300 + 1.4 halen dus dan kunnen we is vergelijken
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 04-05-2010 23:53
]