Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 20:45
Sinds een half jaar heb ik een LG 26LH2000. Op zich een doorsnee-tv, maar er is wel een leuke hack voor beschikbaar: de USB-aansluiting die alleen voor service-doeleinden bedoeld is, kun je geschikt maken voor films op een USB-stick. Deze hack heb ik een tijdje geleden uitgevoerd en werkt voortreffelijk.

Maar vanavond had ik een nieuwe film (mkv, net zoals eerder) op mijn USB-stick (NTFS, net zoals eerder) gezet en toen ik hem in mijn TV deed, kreeg ik de melding: "Geen opslag beschikbaar". En wat ik ook probeer (andere stick, andere film, herformatteren naar FAT of FAT32)... de TV wil de USB-stick niet meer zien. De firmware downgraden om opnieuw in het servicemenu te komen lukt ook niet: de TV ziet ook de firmware niet meer die op de stick staat.

De LED in de USB-stick gaat wel branden (dus er staat spanning op de stick) maar hij ziet hem niet. De verschijnselen lijken op een hardwarematig falen van de USB-poort in de TV, maar dat lijkt me bijna onmogelijk (ik gebruik een USB-verlengkabel, dus van de USB-poort in de TV blijf ik altijd af).

Kortom: hoe kan ik er voor zorgen dat mijn TV de USB-stick weer ziet?

ps: alle andere TV-functies doen het nog als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-06 19:18
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met een LG televisie.
Heb je ooit nog een oplossing gevonden? Of is er hardware stuk?

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb je het probleem met meerdere USB sticks? Ik had er op m`n werk ook eentje staan en die deed het niet met die standaard promo-usb sticks met 'werk-logo'.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A