Website wordt niet over de hele breedte weergeven.

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStig
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Beste Tweakers,

Mijn ouders hebben sinds zaterdag een nieuwe pc, een Acer M-8510. We hadden enkele maanden geleden ook nog een nieuw beeldscherm gekocht, een HP 23 inch scherm. Nu sluiten we dus onze nieuwe computer er op aan, alles werkt goed totdat we het internet openen. De websites worden niet in de volle breedte weergeven, hier bedoel ik dus mee dat op bijvoorbeeld marktplaats naast de rubrieken nog blauwe balken weergeven worden.
De resolutie heb ik al aangepast, maar dan worden de pictogrammen ook weer groter en dat is nu weer net niet de bedoeling. Eerst hadden we op het beeldscherm onze oude HP hangen die inmiddels 7 jaar oud is en daar werden de websites wel in de volledige breedte weergeven.

Weet iemand wat het probleem is of welke instelling ik aan moet passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niets...

Marktplaats laat hier ook de helft van de browser een blauwe achtergrond zien.

Dat is namelijk hoe de programmeur van de site vind wat de breedte mag/moet zijn voor de rubrieken.

/edit: gokje, de oude PC had een resolutie van 1024x768? Dat is namelijk "bijna" precies de breedte van Marktplaats "tot" aan de rechterkant het blauw verschijnt...

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 20-04-2010 20:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:33
Gebruik je niet toevallig ook een andere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 14:36
Ctrl + scrollen een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3P4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 16:38
om je pictogrammen kleiner te maken moet je ze allemaal selecteren+ctrl+muiswiel en je zult ze kunnen veranderen in grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Wat bedoel je met een blauwe achtergrond? Gewoon de achtergrond van marktplaats? Die staat bij mij ook altijd aan de rechter kant en kost me daar me halve beeldbescherm.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit heeft in niet echt met Videokaarten & Beeldschermen te maken. Je nieuwe scherm heeft een veel hogere resolutie en websites die zich daar niet zelf aan aanpassen kunnen inderdaad 'balken' aan de zijkanten gaan vertonen. Het 'inzoomen' zoals hierboven genoemd is kan een oplossing zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.