vbs script starten zodra bepaald account inloged

Pagina: 1
Acties:

• Stevenschouten
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 08:45
Goedemiddag,

Ik heb een VBS scriptje geschreven die bepaalde folders automatisch verwijderd zodra die gestart wordt.

Dit wil ik nu graag aan 1 account willen hangen.

Dus zodra dit account inlogd het betreffende vbs scritp automatisch gestart word.

Ik maar gebruik van een windows server 2008 als DC.
het script staat wel is waar op een windows server 2003 (file server daar moet hij ook dingen verwijderen).

hij verwijderd de folders op netwerk naarm maakt dus niet uit op welke pc ik het script start hij verwijderd ze op de file server.

weten jullie een manier hoe ik dit het beste kan doen.

mvgr,
steven

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Door het script te laten starten vanuit een loginscript dat je aan de user koppelt.

Money for nothin' and your chicks for free

• Stevenschouten
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 08:45
Ik heb hem nu al login script staat maar dan gebeurt er helaas niks.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
rechten staan goed? User kan bij het script?
Wat geven de eventlogs weer?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, test eens als user, als je al ingelogd bent, of je het script mag aftrappen op exact dezelfde manier en met dezelfde parameters zoals je die in het loginscript hebt gedefinieerd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 15:54

mutsje

Certified Prutser

post het script ook eens en waarschijnlijk heb je on error resume next erin staan :) ??

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Wat ik altijd probeer is om hem eerst te executen vanuit user. Dus tijdelijk op een schijf zetten waar de user bij kan, daar gewoon dubbelklikken op de vbs, kijken of je geen errors ontvangt. Daarna plaats ik hem in NETLOGON en koppel ik het vbs via de AD aan de user.
mutsje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:19:
post het script ook eens en waarschijnlijk heb je on error resume next erin staan :) ??
Hele belangrijke ;), voor in productie oke, maar voor te testen kun je on error resume next er beter uit halen.

[ Voor 37% gewijzigd door the-edge op 21-04-2010 09:26 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Stevenschouten schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:02:
Ik heb hem nu al login script staat maar dan gebeurt er helaas niks.
Niet om het één of ander, maar volgens mij ben je in de veronderstelling dat iedereen hier over Glazen Bollen versie 2010 beschikt of minimaal bij de AIVD werkt zodat ze op je machines mee kunnen kijken :+

Leg liever uit wat je precies doet (handelingen) en met welke spullen (script) en instellingen (rechten e.d.)?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1