Ik heb een of ander vaag Intel mobo-tje met een bx chipset waar nu een PIII550 op zit.Ik weet dat hier max een PIII750 op kan.Maar welke PIII750 moet ik dan hebben?En kan dat eigenlijk wel,een EB op zo'n mobo?
Een of ander vaag intel bordje... Jaja... misschien makkelijk om een typenummer erbij te zetten?
ja,als ik dat eens wist......dat type nummer!ik weet alleen dat er een 440bx chipset opzit en een k*tbios van phoenix:rhoe vind ik dat typenummer?
Ik een Xeon versie:)Op vrijdag 09 maart 2001 15:19 schreef -BrZ- het volgende:
Maar hoe bedoel je welke P3 750? de 750 is er maar in 1 uitvoering, de 750E versie...
zorg dan dat je een FSB van 100Mhz hebt, en dan ben jij happy en je BX bordje ook.
Want meer als 100 doet ie toch niet, en waarom zou je een Xeon hebben? als je echt zoveel geld over hebt heb ik ook nog wel een bankrekening nummer om wat op te storten.
Ik neem wel aan de je met een PIII coppermine met 100FSB en 256KB cache uit de voeten komt. Anyway boven genoemde moet je hebben, wel 256KB cache, en zeker een 100Mhz fsb, verder maakt het de ballen uit wat voor type nummer je mobo heeft.
mzzls,
Liam
Want meer als 100 doet ie toch niet, en waarom zou je een Xeon hebben? als je echt zoveel geld over hebt heb ik ook nog wel een bankrekening nummer om wat op te storten.
Ik neem wel aan de je met een PIII coppermine met 100FSB en 256KB cache uit de voeten komt. Anyway boven genoemde moet je hebben, wel 256KB cache, en zeker een 100Mhz fsb, verder maakt het de ballen uit wat voor type nummer je mobo heeft.
mzzls,
Liam
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Is het nog een Slot1-bord of een socket-bord
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Xeon daargelaten zijn er 2 versies van de 750. Beiden zijn 'E', dus coppermine@100MHz FSB.
Slot 1 en FC-PGA.
Gek genoeg denk ik dat je beter af bent met de FC-PGA. Je mobo zal allicht niet de lagere voltages kunnen leveren voor een coppermine CPU, dus kun je de Slot 1 wel schudden. De FC-PGA kun je echter wel met een voltage regelende adapter in je Slot 1 mobo planten (MSI en ABIT maken ze iig).
Slot 1 en FC-PGA.
Gek genoeg denk ik dat je beter af bent met de FC-PGA. Je mobo zal allicht niet de lagere voltages kunnen leveren voor een coppermine CPU, dus kun je de Slot 1 wel schudden. De FC-PGA kun je echter wel met een voltage regelende adapter in je Slot 1 mobo planten (MSI en ABIT maken ze iig).
Oslik, blyat! Oslik!
Oei dat zag ik over het hoofdOp zaterdag 10 maart 2001 01:36 schreef dion_b het volgende:
Slot 1 en FC-PGA.
Maar goed, tis dus een slot 1 mobo (neem ik aan tenminste) en lijkt me inderdaad het beste om een FC-PGA versie te nemen + slotket...
dan kan er ook een P3-800@100 in...
maar dan moet je moederbord wel 1,5Vcore ondersteunen. En misschien is daar een biosupdate voor nodig en daarvoor moet je weer het type bord weten...
Ga naar een winkel waar ze het voor je willen proberen of koop een cpu met voorwaarde dat je 'm binnen een week mag terugbrengen als 't niet lukt.
maar dan moet je moederbord wel 1,5Vcore ondersteunen. En misschien is daar een biosupdate voor nodig en daarvoor moet je weer het type bord weten...
Ga naar een winkel waar ze het voor je willen proberen of koop een cpu met voorwaarde dat je 'm binnen een week mag terugbrengen als 't niet lukt.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Pagina: 1