Bij het installeren van de dvd GTA IV Episodes from Liberty City kreeg ik steeds een CRC Error: The file.......doesn't match in the setup's cab file.
Ik ben geen computer freak dus dat werd zoeken op internet, veel verhaaltjes en zogenaamde oplossingen gelezen, niets bracht een oplossing, alleen maar rotzooi op mijn computer.
Tweakersnet daar eens in gelezen en ja, inderdaad meerdere hadden dit probleem ervaren, maar er was niet een met een echte recht toe rechtaan oplossing.
Wel werd het geheugen als mogelijke boosdoener geopperd.
Ikzelf heb Windows XP 32 bit home Edition met 4 GB DDR2 C6400 geheugen.
Het maximale werkende geheugen in deze situatie is 3,2 GB.had ik wel is gelezen.
Laat ik er eens een setje geheugen uit halen en kijken wat er gebeurt.
En ja, installeren zonder een CRC Error. .
Daarna comp.uit, verwijderde setje geheugen terug. comp. weer aan en ja hoor de game speelt gewoon.
Na een hoofdstuk offline gespeeld te hebben, wilde ik automatisch saven, moest ik wel online.
Ik gaf oké, werd aangemeld en kreeg gelijk een melding over een update downloaden, geef weer oké.
Nadat ik uitgespeeld was en ik het spel had afgesloten kreeg ik een schermpje dat EFLC downl. geinstalleerd werd.
Maar even later de melding downl. mislukt beschadigde cab file.
Weer het 2 GB setje geheugen eruit, spel opgestart, downl. weer opgehaald,spel afgesloten.
Weer het scherm dat de downl.geinstalleerd werd en deze keer zonder problemen .
Geheugen weer terug en spelen maar weer.
Zo dit avontuur met GTA IV EFLC en CRC Error wilde ik even kwijt en misschien heb je er wat aan.
Al de verhaaltjes die je leest over memtest doen of geheugen stuk laat maar even zitten.
Doe wat ik heb gedaan en je kan GTA IV EFLC spelen.
ps.Ik gebruik 4x Corsair XMS2 1GB DDR2 PC2-6400 800MHz werkgeheugen.
Ik ben geen computer freak dus dat werd zoeken op internet, veel verhaaltjes en zogenaamde oplossingen gelezen, niets bracht een oplossing, alleen maar rotzooi op mijn computer.
Tweakersnet daar eens in gelezen en ja, inderdaad meerdere hadden dit probleem ervaren, maar er was niet een met een echte recht toe rechtaan oplossing.
Wel werd het geheugen als mogelijke boosdoener geopperd.
Ikzelf heb Windows XP 32 bit home Edition met 4 GB DDR2 C6400 geheugen.
Het maximale werkende geheugen in deze situatie is 3,2 GB.had ik wel is gelezen.
Laat ik er eens een setje geheugen uit halen en kijken wat er gebeurt.
En ja, installeren zonder een CRC Error. .
Daarna comp.uit, verwijderde setje geheugen terug. comp. weer aan en ja hoor de game speelt gewoon.
Na een hoofdstuk offline gespeeld te hebben, wilde ik automatisch saven, moest ik wel online.
Ik gaf oké, werd aangemeld en kreeg gelijk een melding over een update downloaden, geef weer oké.
Nadat ik uitgespeeld was en ik het spel had afgesloten kreeg ik een schermpje dat EFLC downl. geinstalleerd werd.
Maar even later de melding downl. mislukt beschadigde cab file.
Weer het 2 GB setje geheugen eruit, spel opgestart, downl. weer opgehaald,spel afgesloten.
Weer het scherm dat de downl.geinstalleerd werd en deze keer zonder problemen .
Geheugen weer terug en spelen maar weer.
Zo dit avontuur met GTA IV EFLC en CRC Error wilde ik even kwijt en misschien heb je er wat aan.
Al de verhaaltjes die je leest over memtest doen of geheugen stuk laat maar even zitten.
Doe wat ik heb gedaan en je kan GTA IV EFLC spelen.
ps.Ik gebruik 4x Corsair XMS2 1GB DDR2 PC2-6400 800MHz werkgeheugen.
[ Voor 8% gewijzigd door sipsmar op 21-04-2010 10:27 . Reden: meer info ]