micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Life goes as it goes.
Verwijderd
Bijna hetzelfde, maar hou de INSERT knop tijdens het opstarten ingedrukt, zodra je de piep hoort of wat op het scherm (BIOS) ziet komen, druk op DELETE om weer in de BIOS te komen...Op vrijdag 09 maart 2001 14:12 schreef Brilson666 het volgende:
trek de stekker van de voeding eruit en wacht 10 min en dan start opnieuw op....
Als je de jumper toch gaat doen (hij zit links midden ergens midden tussen de voorkant van het bord en PCI slot 5 of zo..) trek dan wel eerst de stroomkabel er uit !!!
Succes, met INSERT zal het wel lukken denk ik..
Weet iemand nou nog hoe het kan dat hij het niet meer doet op een FSB van 133, want dat is toch wel jammer als dat niet kan.
Die kerel is trouwens ook best dom, want hij heeft zijn 5.1 woofer naast z'n kast staan (ongeveer op hardeschijfhoogte)
micheljansen.org
Werkt dat op alle [beetje recente] mobo's, of alleen po de KT7a¿Op vrijdag 09 maart 2001 14:30 schreef Hooi het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, maar hou de INSERT knop tijdens het opstarten ingedrukt, zodra je de piep hoort of wat op het scherm (BIOS) ziet komen, druk op DELETE om weer in de BIOS te komen...
Als je de jumper toch gaat doen (hij zit links midden ergens midden tussen de voorkant van het bord en PCI slot 5 of zo..) trek dan wel eerst de stroomkabel er uit !!!
Succes, met INSERT zal het wel lukken denk ik.. [afbeelding]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb exact hetzelfde, 126 MHz FSB gaat perfect [totaal GEEN problemen] maar 133 pakt 'ie gewoon niet.Op vrijdag 09 maart 2001 14:46 schreef dawuss het volgende:
Tanx
Weet iemand nou nog hoe het kan dat hij het niet meer doet op een FSB van 133, want dat is toch wel jammer als dat niet kan.
Bij mij ligt het 95% zeker aan mijn TNT2, die gewoon NIET op 89MHz[AGP] wil draaien...
Als je het zeker wilt weten, zet er dan een PCI videokaart in en kijk offie dan WEL wil...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
dat werkt op alle mobo's volgens mijOp vrijdag 09 maart 2001 20:12 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Werkt dat op alle [beetje recente] mobo's, of alleen po de KT7a¿
welke kerel is dom dawuss????
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Maar dat kannik mishebben
Verwijderd
Verwijderd
Het zal je vriend maar zijnIk heb bij een vriend met ...
.....
Die kerel is trouwens ook best dom...
Wat betreft die speakers zal het weinig uitmaken zover ik gemerkt heb.
Als het redelijke speakers zijn dan zijn ze zo gemaakt dat het vrijwel geen invloed heeft.
Verder zit je kast en nog een dikke behuizing van de HDD ertussen dus eer dat dat doorstraalt dan zijn het wel sterke speakers.
Verwijderd
Switch zit standaard op 1 en 2, om te resetten moet je hem paar seconden op 2 en 3 zetten..
Vergeet niet de stekker uit stopcontact te halen!
Succes
Jij bent hier de gene die dom is michel, want z'n CPU is gelocktOp vrijdag 09 maart 2001 14:46 schreef dawuss het volgende:
Tanx
Die kerel is trouwens ook best dom, want hij heeft zijn 5.1 woofer naast z'n kast staan (ongeveer op hardeschijfhoogte)
Oh ja, een fatsoenlijke speakerset is goed afgeschermd, dus maakt het ook niets uit...
Verwijderd
Ik denk dat ie het bonken en trillen door de subwoofer bedoelt, en of dat de HD negatief kan beinvloeden.
Als het geen echte Subwoofer is van een duur HiFi systeem, zal het weinig doen, die PC setjes gaan niet echt laag (Tot 80 hz maar of nog slechter), en echt hard kunnen ze ook niet.
Meestal zit er ook nog een zuper zwakke speaker in, zodat je hem in no time opblaast..
micheljansen.org
Nee, hij bedoelt het magnetische veld...Op zaterdag 10 maart 2001 11:39 schreef Hooi het volgende:
Afgeschermd..?
Ik denk dat ie het bonken en trillen door de subwoofer bedoelt, en of dat de HD negatief kan beinvloeden.
Als het geen echte Subwoofer is van een duur HiFi systeem, zal het weinig doen, die PC setjes gaan niet echt laag (Tot 80 hz maar of nog slechter), en echt hard kunnen ze ook niet.
Meestal zit er ook nog een zuper zwakke speaker in, zodat je hem in no time opblaast..
Houd je bek dan gewoon man, als het er toch opstaat. Ik ben er vanuit gegaan dat het een fatsoenlijke subwoofer was, dus...Op zaterdag 10 maart 2001 12:13 schreef dawuss het volgende:
Nou, als er heel groot met een witte stikker met rode letters opn een zwarte kist van 50 bij 50 cm staat "NONDIRECTIONAL SPEAKER. PLACE ANYWHERE BUT NEAR OBJECTS THAT CAN BE AFFECTED BY MAGNETIC WAVES. NOT MAGNETICALY SHIELDED" dan mag je er toch vanuit gaan dat je hem niet naast je hd moet zetten ZORK!:o
Nog een reden waarom jij dom bent --> z'n cpu is gelockt!
Verwijderd
133 wil alleen met KT133A northbridge
Verwijderd
Mhh.. ik dacht dat de insert truc alleen op Abit werkt, en specifiek de KT7 serie..
Maar dat kannik mishebben
<quote>
nee hoor, bij mijn Abit BX6 rev2.0 & BH6 werkt het ook. ik weet niet of het ook bij non-Abit werkt maar het is iig niet specifiek aan de KT7 series verbonden
KT7A = KT133A NorthbridgeOp zaterdag 10 maart 2001 18:44 schreef DaFoX het volgende:
hm,mm.... misschien wil de 133FSB niet omdat er een KT133 northbridge opzit??
133 wil alleen met KT133A northbridge
laaaachen man!!
En wat dacht je van de multiplier lock
HAHAHA
(ROokie