Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 18:22
Ik ben nu een paar maanden eigenaar van de HTC HD2 en heb hier sinds kort Dutty NL op staan. Waarom? Omdat ik deze naam al een paar keer tegen was gekomen en ik toch wel eens benieuwd was. Bevalt me eigenlijk best goed, alles reageert snel en het doet wat het moet doen. Onzin als Copilot is eruit, waardoor je dus meer geheugen hebt.

Maar welke NL Roms zijn er nu allemaal, waarom kiest iemand voor de ene rom, wat zijn de extra's etc.

Om de discussie open te houden:
- Links zijn verboden, iedereen kent genoeg van google om ze te kunnen vinden.
- Onderbouw waarom je voor een bepaalde ROM gekozen hebt.
- Hoe vaak update je de rom en hoe doe je dat met geïnstalleerde programma's?

Welke roms zijn er o.a.:
- Dutty
- Laurentius26

[ Voor 3% gewijzigd door Paultje3181 op 20-04-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Neem aan dat dit topic is gestart door het gezeur over wel of geen ROM discussie in het algemene HD2 topic..
Voor zover de modjes er ook nog niet uit zijn, ik vind het wel een goede zaak om dit te splitsen, maar ik zou dit topic niet specifiek voor NL Roms maken... gewoon een ROM discussie topic en een algemeen topic

Om nog wat zinnigs toe te voegen. Op mijn X1 heb ik gelijk een andere rom (energy) gezet omdat de originele verschrikkelijk slecht was. Sinds kort een HD2 (vodafone branded, uitgeleverd met 1.72) en zie nog niet de noodzaak om een custom rom te flashen, ben nog geen problemen of andere vervelende/trage zaken tegen gekomen. Ook speelt mee dat het een toestel van mijn werk is en het dus niet de bedoeling is om de garantie te verliezen. Op het moment dat de custom roms (voor mij) echt wat toevoegen tov de stock ga ik waarschijnlijk wel over :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 18:22
De discussie over ROM's kan een heel andere kant uitgaan dan het grote HD2-topic. Om niet te verzanden in een topic hijack door alleen over ROMs te gaan praten, heb ik de vrijheid genomen om dit topic te openen.

Ik ben zelf ook nog een beetje aan het zoeken naar het hoe en waarom van een custom ROM, met bijvoorbeeld radio 2.10, NL taal en de ereader tab. Maar die kan ik nergens vinden...