Een tijdje geleden kwam een voormalig huisgenote met de vraag of ik de trouwreportage van haar huwelijk wilde schieten. Na wat twijfelen heb ik uiteindelijk toch maar ja gezegd. Toen we er later wat verder op in gingen kwam het koppel met een idee voor de locatie: een anti-kraakpand. Dat was eerst wel even schrikken, 't beeld dat ik bij zulke panden heb is er in ieder geval een met weinig licht. Uiteindelijk werd het wel een anti-kraakpand, maar dan wel een oude gebouw van de universiteit. We zijn er een keer gaan kijken en toen viel het gelukkig allemaal mee. Wel hebben we een laken meegenomen om op de grond te leggen. De bruid had een behoorlijke sleep en het zou zonde zijn als die vies zou worden. Jammergenoeg is het laken hier en daar iets te duidelijk in beeld.
Ik ben uiteindelijk tevreden over de platen die eruit gekomen zijn, zeker meegenomen dat het de eerste keer voor me was. Wat natuurlijk nog belangrijker was: het koppel was er ook erg blij mee. Hieronder een selectie van de geschoten platen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.
Ik ben uiteindelijk tevreden over de platen die eruit gekomen zijn, zeker meegenomen dat het de eerste keer voor me was. Wat natuurlijk nog belangrijker was: het koppel was er ook erg blij mee. Hieronder een selectie van de geschoten platen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.