Ik probeer met een Engelstalige Word 2007 een inhoudsopgave te maken.
De koppen die in de inhoudsopgave moeten verschijnen zijn netjes met Heading 1 en Heading 2 opgemaakt. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een inhoudsopgave op papier te krijgen. Misschien ligt het aan m'n Engels, maar bij Word 2003 lukte het altijd met één druk op de knop.
Bij stap 1 in de help gaat het volgens mij al fout:
Hoe krijg ik eenvoudig een inhoudsopgave met daarin alle Heading 1 en Heading 2 koppen met een paginanummer?
De koppen die in de inhoudsopgave moeten verschijnen zijn netjes met Heading 1 en Heading 2 opgemaakt. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een inhoudsopgave op papier te krijgen. Misschien ligt het aan m'n Engels, maar bij Word 2003 lukte het altijd met één druk op de knop.
Bij stap 1 in de help gaat het volgens mij al fout:
Ik wil bestaande tekst in mn inhoudsopgave gebruiken, dus ik selecteer het hele document, behalve de titelpagina. Vervolgens verschijnen er heel veel rare tekens en bolletjes in beeld. Dat even terzijde gelaten, klik ik op Insert Index en vervolgens krijg ik één regel inhoudsopgave; de eerste Heading 1. Echter staat er geen paginanummer bij en de rest van het document verschijnt niet in de inhoudsopgave.To use existing text as an index entry, select the text. To enter your own text as an index entry, click where you want to insert the index entry.
Hoe krijg ik eenvoudig een inhoudsopgave met daarin alle Heading 1 en Heading 2 koppen met een paginanummer?