This message was sent on 100% recyclable electrons.
Bedoelde je de Focal Comparison Tool?
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
En dan wil je tig foto's gaan uploaden?!?!
Gebruik je Lightroom? Kijk dan eens naar Imagereporter, simpel tooltje dat ook veel info geeft.
Gebruik je Lightroom? Kijk dan eens naar Imagereporter, simpel tooltje dat ook veel info geeft.
This footer is intentionally left blank
yourlensreview: klik
Gruwelijk gejatte Icoon!
jaaa 
yourlensreview
Ik vind die focal comparison tool ook wel grapig, maar kan je maar heel weinig mee
yourlensreview
Ik vind die focal comparison tool ook wel grapig, maar kan je maar heel weinig mee
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Er zijn stapels (freeware) programma's die op basis van alle foto's in een map (eventueel met submappen) de gebruikte diafragma's, brandpunten, sluitertijden en wat al niet meer kunnen vergelijken.
Dat kan in Lightroom ook heel handig en snel, maar als je grafiekjes wilt, dan kan mijn versie van lightroom dat in ieder geval niet. Echter even zoeken op het internet geeft genoeg mogelijkheden, zonder dat je 2500 foto's hoeft te uploaden...
Dat kan in Lightroom ook heel handig en snel, maar als je grafiekjes wilt, dan kan mijn versie van lightroom dat in ieder geval niet. Echter even zoeken op het internet geeft genoeg mogelijkheden, zonder dat je 2500 foto's hoeft te uploaden...
Als je een beetje aan het tweaken gaat dan kun je ook gebruik maken van het commandline programma ExifTool (https://owl.phy.queensu.ca/~phil/exiftool/). Die kun je draaien over een map met foto's en de resultaten in een bestandje laten zetten. Vervolgens met Excel of iets dergelijks er een mooi grafiekje / overzichtje van maken.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Het is alleen gokken of 'ie werkt, ik heb hem niet bijgehouden, dus de vraag is of het op de nieuwe Lightroom's (en mijn nieuwe server..) goed gaat
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 10:25 ]
Ik gebruik ExposurePlot: http://www.cpr.demon.nl/prog_plotf.html
Is dus inderdaad een freeware-pakket. Kan je ook nog filteren op camera etc.
Is dus inderdaad een freeware-pakket. Kan je ook nog filteren op camera etc.
aka pluim003
Of deze:
Arno Raps: Lightroom statistics - 3
Arno Raps: Lightroom statistics - 3
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Pagina: 1