Toon posts:

Lenoxx of Napa of BW welke is de beste

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik wil graag een goede mp3cdspeler kopen nit veel duurder dan 320 gulden. Ik heb veel gelezen en gehoord over deze spelers die hierboven staan. Ze zijn bijna evenduur. Ik wil graag weten van iemand die ervaring heeft welke precies de beste is en waarom alvast bedankt.

Verwijderd

zit zelf ook na te denken voer de aanschaf van een mp3 ccdiscman. zat ook te denken aan een gulden of 300-350. Ik heb een beetje met de search gespeeld >:) Wat ik daaruit mag geloven is men meer tevreden over die lenoxx. ik vind de specs van die lenoxx MPR 786 er ook wel lekker uit zien en dat voor 295 piek. Hij is alleen wel foeillelijk :). Zijn er mensen met ervaringen met dit product??

Verwijderd

ik heb zelf een Philips expanium. die doet het perfect (en daar betaal je ook voor), ondersteunt full vbr(32-320), multisessie, cd-rw, enz...

'k heb hier en daar toch wel wat negative ervaringen gehoord over die goedkopere mp3-cdspelers, maar dat is je eigen keus...

Verwijderd

iemand ervaring met deze Pine sm300t voor 339 piek. gevonden op http://www.mp3spelers.nl/

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
Denk lennox, hoewel ik zelf die napa heb.
Maar die lennox is het beste getest bji 1 of andere site weet niet meer welke bovendien 60sec anti-shock dat is bij die napa 10sec ofzo.
Ze lezen alle bij vbr tot 320 en als enig extraatje heeft de napa een afstandsbediening en VCD mogelijkheid die op zich prima is btw.
Napa stoort heel licht bij rustige scenes ik heb het dan over muziek.
Napa is stukken groter dan de lennoxx oftewel lenoxx past wel in mun binnenzak napa niet.
oja batterijen lennoxx gewoon normale nappa 1 of andere litium batterij.

Al met al is de lennoxx beter of je moet percee VCD willen hebben

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:55
Op zondag 11 maart 2001 01:42 schreef Garfieldvan4zuid het volgende:
iemand ervaring met deze Pine sm300t voor 339 piek. gevonden op http://www.mp3spelers.nl/
Nee, daar heeft nog NIEMAND ervaring mee, aangezien die nog niet leverbaar is...:+

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 16:50 schreef Martijn het volgende:

[..]

Nee, daar heeft nog NIEMAND ervaring mee, aangezien die nog niet leverbaar is...:+
als je dat basseert op die site, . er staat ook dat de lenoxx per 5-04-2001 leverbaar is terwijl die toch al een half jaar (als het niet langer is) in nederland verkrijgbaar is.
hij kost trouwens 3999 ipv. 339 wat ik dacht dus hij is wat duurder dan de nappa en de lenoxx.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op zondag 11 maart 2001 17:30 schreef Garfieldvan4zuid het volgende:

[..]

hij kost trouwens 3999 ipv. 339 wat ik dacht dus hij is wat duurder dan de nappa en de lenoxx.
Kind of a BIG difference, istnie ? :D

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Lenoxx ruled.
Vet mooi(sony case), 60 sec esp, redelijk makkelijk te bedienen(cdtje fikken+ op random zetten, alleen maar goede muziek) en ik heb m natuurlijk ook.:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 17:51 schreef kazuka het volgende:

[..]

Kind of a BIG difference, istnie ? :D
idd, damn, 399 piek dus, de fouten stapelen zich op. >:) Ik ben aan het studeren, morgen tentamen, dus ik ben niet echt scherp meer :z

Verwijderd

ik heb de napa maar ik zou ook liefer de lenoxx hebben omdat de napa groot en te veel Plastic is(mijn boven kapje is er al afgebroken(wel een nieuwe gekregen)) en dat er geen gewone batterijen in kunnen

een voordeel is dat er vcd's in afgespeelt kunnen worden. maar dat heb ik nog nooit gebrijkt

• Martijn
  • Laatst online: 18:55
Als je echt een goeie wilt moet je op de Erato/Havin/TDK wachten. Die staat ook op www.mp3spelers.nl . Hij kost 475 piek en is vanaf volgende maand verkrijgbaar.

BTW, Grafield, die Pine is er dus nog echt NIET he. Wat ze met dat van Lenoxx bedoelen weet ik ook niet, maar de Pine is simpelweg gewoon nog NIET uit...
Pagina: 1