Waar kan ik lege spindels kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.332 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 11:55
Hallo iedereen,

Mijn vraag is dus waar ik lege spindels kan kopen dus zonder cd's of dvd's erop. Ik heb de search al gebrukt en heb niks kunnen vinden bij de zoekterm "lege spindels"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ja, enkel je zal dan toch moeten [google="lege cakebox"] want een lege spindel daar wordt meestal iets anders mee bedoeld. ;)

Hoe kom je eigenlijk aan het probleem dat je lege cakeboxen nodig hebt? Misschien zou je een inzamelingsactie kunnen houden, te beginnen in je signature - cradle to cradle ofzo..

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292340

Je kan ze vinden via onderstaande link, even naar beneden scrollen en daar staan ze.

http://www.cdrwinkel.com/...tegory/Toebehoren/Sleeves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 11:55
Bedankt mijn vraag is beantwoord. Ik had gezocht op spindels in plaats van cakebox en dat geeft niet het goede resultaat! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

oke, en waarom heb je die nodig? losse dvds opbergen in mapjes, als ze niet al op spindels kwamen toen je ze kocht? en anders geef je dr niet genoeg weg, mijn 50 spindel is alweer bijna leeg, de helft zit in mapjes, de andere helft is weggegeven in verschillende verpakkingen (jewelcase, papier of gewoon kaal, zoeken die mensen maar uit hoe ze het opruimen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:38

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Toch de volgende keer iets beter zoeken en daar naast is dit geen topic voor OM, maar voor het shoppingforum. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.