Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste .............,

Wie o wie heeft een antwoord voor deze Noob.

Ik Heb een 5 inch GPS navigatie gekocht en wil de voedingskabel weg werken in de auto zonder daarbij de sigarettenaansluiting te gebruiken.
Zijn er kabels die universeel zijn en aangesloten kunnen worden rechtstreeks op een stroom punt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen......

Groet,

Richard

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:16
Nou met een beetje zoek werk kom je vast wel wat tegen.
Maar kort gezegd zijn er 2 opties.
#1: Zelf draden voor de + / - op de huidige sigaretten lader solderen. Alleen moet je oppassen dat door de warmte de + pin er niet uit smelt.
#2: Koop een contra-sigaretten plug. Dus het gedeelde waar de lader normaal ingaat. Zet hier de juiste draden op.
Geheel intapen en klaar ben je.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Waarom zou je (als je de aansluiting toch wegwerkt) de draad naar de aanstekeraansluiting doortrekken? Achter de schermen zitten geen standaard stekkers, maar dat maakt allemaal niet uit. Je knipt simpelweg de voeding voor de aansteker op een makkelijk punt in tweeen, en zet er een kroonsteentje tussen. Vanaf daar trek je de aansluiting door naar je GPS.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein