Dawicontrol DC-300e bios menu activeren

Pagina: 1
Acties:

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:50
Hoi. Ik heb een Dawicontrol DC-300e waarbij ik tijdens booten niet meer in het bios menu kom. Wie weet hoe ik die weer kan activeren. Of misschien zelfs welke toetscombinatie.

Ik heb op de (duitstalige) site gekeken, maar kan niet echt iets vinden.

Verwijderd

normaal zie je de toetscombinatie op het scherm tijdens het booten verschijnen, althans, hier wel. Is dat bij jou niet het geval?? Anders even kijken of je aan de manual kan komen...

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 16:49
In de handleiding staat dat je het biosmenu oproept met F4.

Dat is toch niet zo moeilijk te vinden?

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• robkamp
Vorlon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:39:
In de handleiding staat dat je het biosmenu oproept met F4.

Dat is toch niet zo moeilijk te vinden?
Nee, dat klopt. Die had ik al gevonden. :) Het is echter dat ik tijdens het booten niet de kans krijg F4 te drukken. De bios van de controller laat namelijk niets zien op het moment van booten. En, voor je het vraagt, de jumper staat op bios enabled.

Blijft mijn probleem... Hoe krijg ik de bios van de controller zover dat hij de F4 weer laat zien?

[ Voor 0% gewijzigd door robkamp op 20-04-2010 13:54 . Reden: zin iets verduidelijkt (hoop ik) ]

• robkamp
Na het resetten van de bios op het moederbord naar de default instellingen laat ook de dc-300e weer zijn F4 optie zien tijdens het booten.

Nu nog ff voor elkaar krijgen dat ik vanaf daar kan booten met m'n Plextor DVD speler.