Hallo,
Ik ben (dringend) op zoek naar een snelle methode om enkele grote files van een usb stick naar een CF (als hard disk gebruikt) te kopieren. Het destination OS is XP embedded, 1 partitie. Ideaal gezien zou het gebeuren vanuit een USB omgeving die .Net Framework ondersteund maar dat lijkt niet de juiste oplossing...
Getest tot nu toe:
Ik ben (dringend) op zoek naar een snelle methode om enkele grote files van een usb stick naar een CF (als hard disk gebruikt) te kopieren. Het destination OS is XP embedded, 1 partitie. Ideaal gezien zou het gebeuren vanuit een USB omgeving die .Net Framework ondersteund maar dat lijkt niet de juiste oplossing...
Getest tot nu toe:
- Win98SE startup disk op USB gezet, een kopie van de files neemt erg lang in beslag en ik krijg hem niet op USB2 snelheid, al verschillende zaken getest met drivers
- WinPE/BartPE omgeving, duurt veeeeeeeel te lang om te starten en te kopieren/imagen
- Linux Distro op USB: gaat erg snel (DSL Linux) en erg kleine footprint, kopieren gaat erg snel maar ik krijg het niet geautomatiseerd.