Beste medetweakers,
Ik zit nu midden in een verhuizing en tijdens het plaatsen van dingen is het wel belangrijk dat je met elkaar kan praten. In mijn oude huis waar ik ook dit nodig had had ik een internet verbinding en was iedereen die belangrijk was
verbonden via zijn iphone, pc of ipod touch op skype en zo kon iedereen met elkaar praten. en handig ook gewoon headset in praten en iedereen hoort het dit is handig met het stellen van bijv. camera's (beveiliging) nu ik eind juni ga verhuizen en ik daar toch het een en ander ga doen moet ik toch communuceren met de andere mensen al heb ik daar geen internet verbinding in het nieuwe huis die komt eind juni ook pas. Nu is mijn vraag kan je gewoon intern op het netwerk met elkaar praten zonder dat je dus internet verbinding hebt dus gewoon een tooltje downloaden in me oude huis installeren in me nieuwe en dan communiceren maar. bestaat dat?
Alvast hartsikke bedankt!
Ik zit nu midden in een verhuizing en tijdens het plaatsen van dingen is het wel belangrijk dat je met elkaar kan praten. In mijn oude huis waar ik ook dit nodig had had ik een internet verbinding en was iedereen die belangrijk was
Alvast hartsikke bedankt!