28 februari heb ik een super mooie Sharp televisie besteld bij Apollo voor €1657,- inclusief verzendkosten en verwijderingsbijdrage.
Ik kreeg daarna direct al een emailtje met een bevestiging en omdat ik gevraagd had om een levertijd indicatie per email kreeg ik deze direct netjes erbij:
Toen ik niet werd gebeld voor afspraak voor een leveringsdatum/tijdstip heb ik de eerste week van april nogmaals gebeld. En nog steeds had de leverancier leveringsproblemen.
De weken gingen voorbij en uiteindelijk heb ik vandaag (19 april) nogmaals gebeld. De leverancier heeft nog steeds leveringsproblemen, er zouden slechts mondjes maat tv's de fabriek verlaten het ging om een kleine 6 stuks per dag. Ze zouden al met diverse leveranciers contant hebben opgenomen zonder resultaat.
Toen ik vroeg om een volwaardig alternatief was dit er niet! Verder kon de winkel mij niets meer vertellen dus heb ik het gesprek maar afgerond. Ik wacht al bijna 2 maanden op een product wat ik vooraf heb betaald en wat nog steeds niet leverbaar is.
Zijn er nog meer lotgenoten die dezelfde Sharp LC52LE705E led tv hebben besteld? *snip* Onnodig
Alvast bedankt!
Ik kreeg daarna direct al een emailtje met een bevestiging en omdat ik gevraagd had om een levertijd indicatie per email kreeg ik deze direct netjes erbij:
Vervolgens gingen de weken voorbij en omdat ik nieuwsgierig was en de tv graag snel wilde hebben heb ik in de laatste week van maart gebeld. Het antwoord was deprimerend. De producent heeft leveringsproblemen, maar we verwachten de tv de eerste week van april binnen.28/02/10 iDeal betaling (openstaand) Gelieve per email aan te geven wat de levertijd is van de gewenste producten.
--------------------------------------------------------------------------------
01/03/10 iDeal betaling (betaald) Uw bestelling is bij ons verwerkt. Op dit moment heeft Sharp moeilijkheden met het uitleveren van deze tv. Ik hoop dan ook dat u geduld heeft, de levering wordt eind maart / 1e week april.
Zodra wij een bericht krijgen omtrent de levering zullen we u hierover informeren om een bezorgafspraak te maken.
Met vriendelijke groet,
*snip*
Bezoekadres:
Korte Promenade 9 - 11
1315 HM Almere
Toen ik niet werd gebeld voor afspraak voor een leveringsdatum/tijdstip heb ik de eerste week van april nogmaals gebeld. En nog steeds had de leverancier leveringsproblemen.
De weken gingen voorbij en uiteindelijk heb ik vandaag (19 april) nogmaals gebeld. De leverancier heeft nog steeds leveringsproblemen, er zouden slechts mondjes maat tv's de fabriek verlaten het ging om een kleine 6 stuks per dag. Ze zouden al met diverse leveranciers contant hebben opgenomen zonder resultaat.
Toen ik vroeg om een volwaardig alternatief was dit er niet! Verder kon de winkel mij niets meer vertellen dus heb ik het gesprek maar afgerond. Ik wacht al bijna 2 maanden op een product wat ik vooraf heb betaald en wat nog steeds niet leverbaar is.
Zijn er nog meer lotgenoten die dezelfde Sharp LC52LE705E led tv hebben besteld? *snip* Onnodig
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 17:33 ]