Volgens mij biedt Vodafone geen iPhone abonnement meer, is daarmee een stuk duurder geworden voor iPhone bezitters....
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only
Hier staat wat
'Mac Pro' & Blackbook 1st generation
Ik heb gewoon bij Gsmweb.nl (kan bij veel meer website's) een vodafone bel+sms+web 350 afgesloten voor 36,50 per maand (12 maanden in totaal). Dat is verdeeld in 6 x 27 en 6 x 46 euro. Daar kon ik voor 145 een HTC desire bijkopen. (Als je een nieuw abo afsluit is de tel goedkoper dan bij verlengen, maar dan heb je ook aansluitkosten natuurlijk). Deze heb ik vervolgens voor 385 doorverkocht aan een tweaker. Dat is dus 240 winst wat neer komt op 20 euro per maand korting. Een abo van 16,50 per maand dus, je moet er alleen wat moeite voor doen.M.C. schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:47:
Satch....heb jij een link van het abbo dat jij gekozen hebt?
Prima 3G dekking. Snelheid ligt voor up rond de 25kbyte/sec en down rond 300 a 400kbyte/sec.LennyLL schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:50:
Heeft 1 van jullie Vodafone super-sim in combinatie met een iPhone 3G of 3GS?? Hoe is de dekking daarbij, en hoe is de snelheid van het 3G internet? Want ik hoor wel vaak dat dat slecht is bij T-Mobile.
Hier ook, knal er rond de 4 / 5 gb per maand doorheen. Altijd goed bereik, snelheden tussen de 300 en 400 kbyte, en geen gezeur over datagebruik.connos schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:01:
[...]
Prima 3G dekking. Snelheid ligt voor up rond de 25kbyte/sec en down rond 300 a 400kbyte/sec.
Ik hoop het, want T-Mobile is voor mij echt geen optie (nergens 3G bij mij in de buurt, echt bagger), en elk jaar weer een simlockvrije uit Italie of Belgie halen wordt ook een beetje duur.syntesia schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:08:
een teken dat vodafone de nieuwe iphone 4g gaat aanbieden ??? (weet bijna wel zeker)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Lol, ik denk dan maar is kijken bij Telfort. Is daar opeens een supersim onlyHachy schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:16:
Hmm inderdaad het abbo is van hun site verdwenen. Klantenservice kon me niet vertellen waarom. Zal wel een geldkwestie geweest zijn. Anyway, ik gebruik nu al een tijdje een telfort simkaart in de 3GS. De simonly abbo's daar zijn ook lekker goedkoop, ze bieden nu FUP internet erbij aan voor slechts 2,50/maand en de 3G dekking van KPN is gewoon goed.
Alleen de snelheid mag wel wat hoger, al is 90KB/sec down en 45KB/sec up nog wel prima te doen voor alle daily tasks.
33,95, is echt behoorlijk wat duurder van vodafone super sim..Executor16 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:58:
[...]
Lol, ik denk dan maar is kijken bij Telfort. Is daar opeens een supersim only
http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-24-mnd.html
Wel wat duurder dan bij Vodafone, maar wel meer sms en belminuten.
Anoniem: 3671
Bij Vodafone is het 'of'.ExPlanE schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:36:
Best mooie actie! Even voor de duidelijkheid, je hebt dus 135 belminuten en 135 sms'jes? Of is het 135 belminuten of 135 smsjes?
Lees overigens dat de actie nog geldig is tot 31 maart 2011.
Wel heel veel meer smsjes en belminuten.Executor16 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:58:
[...]
Lol, ik denk dan maar is kijken bij Telfort. Is daar opeens een supersim only
http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-24-mnd.html
Wel wat duurder dan bij Vodafone, maar wel meer sms en belminuten.
Hoi!
[ Voor 57% gewijzigd door Executor16 op 13-06-2010 11:13 ]
Je moet inderdaad je bel/SMS minuten bundel erg ruim kiezen. Zeg 50% hoger dan bij de t-mobile iPhone bundel. Met dit soort Sim-only producten moet je altijd voorkomen dat je over je bundel heen gaat.Executor16 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:30:
Die Vodafone ANWB actie ziet er wel goed uit!
Wat wel nadelig is vind ik:
- Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de volgende maand.
- Je betaalt per minuut.
Vodafone Bel+Sms+Web 300 is via dia ANWB actie € 12,95. Dat is eigenlijk hetzelfde als de i150 van T-Mobile (150 belminuten en 150 sms) die € 29,95 kost per maand.
Het voordeel is dat alles uit 1 bundel is ten opzichte van T-Mobile. Alleen kun je bij T-Mobile 2 maanden "sparen".
Edit: Is het trouwens al slim om nu zo'n abonnement af te sluiten? Mijn T-Mobile abonnement verloopt volgende maand al. Ik heb geen zin om bij T-Mobile te blijven. Ik haal liever een losse iPhone dan..
Als je echt heel erg veel belt en SMS-ed kan je ook Tringg sim-only overwegen: http://tringg.nl/. De FUP daar wil zeggen dat je belminuten + SMS-jes niet boven de 1250 uit mogen komen en dat je data verbruik niet boven de 1000MB per maand mogen komen.EWK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:14:
[...]
Wel heel veel meer smsjes en belminuten.
1000 smsjes + 500 belminuten + internet (768 kbit meen ik) voor dat bedrag.
* EWK gaat eens even een berekeningetje maken voordat hij straks de Iphone 4 heeft
Nee, je kunt beter een combinatie-aanbieding nemen van een simlockvrij toestel met een abo. Rekenvoorbeeld met iPhone 4 32GB (prijzen overgenomen van 2Call):Executor16 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:30:
Edit: Is het trouwens al slim om nu zo'n abonnement af te sluiten? Mijn T-Mobile abonnement verloopt volgende maand al. Ik heb geen zin om bij T-Mobile te blijven. Ik haal liever een losse iPhone dan..
[ Voor 18% gewijzigd door Canaria op 13-06-2010 18:47 ]
 Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hoi!
Dit gaat om een los importtoestel, die zijn (en blijven) gewoon duur.EWK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:51:
Ik heb natuurlijk geen bron, maar het lijkt me sterk dat het toestel straks €949 gaat kosten.
Ik ga er van uit dat de prijs van de iPhone 4 los in Belgie niet hoger zal zijn dan 750,- (dat scheelt dan al meer dan 200,- in jou berekening).
Ja als je zin hebt om naar België te rijden is het iets anders, ik ben er op zich ook in minder dan anderhalf uur, maar ik kan me nog goed herinneren hoe ik ergens in januari 2009 een iPhone 3G (die toen al een half jaar uit was) probeerde te kopen in België, dat was onmogelijk.Executor16 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 01:41:
[...]
Ik ga er van uit dat de prijs van de iPhone 4 los in Belgie niet hoger zal zijn dan 750,- (dat scheelt dan al meer dan 200,- in jou berekening).
Daarbij komt het totaal dan ongeveer hetzelfde uit of zelfs iets minder, maar tevens heb ik het 2e jaar van mijn abonnement liever maandlasten van €12,95 in plaats van €46,- (De iPhone 4 is dan weer verouderd en er komt weer een nieuwe. Dan zit ik toch liever met de optie om eventueel een nieuwe te kopen met de lagere maandlasten (je koopt een nieuwe als je geld hebt), maar hebt sowieso niet last van de opeens 46,- per maand waar je nog een jaar aan vast zit.
[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 14-06-2010 04:13 ]
Ja, maar dat hebben tegenwoordig alle providers dacht ik bij het afsluiten van een nieuw abonnement.Follie schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:56:
Bedoelt vodafone hier met het per minuut betalen dat niet alleen de eerste minuut helemaal telt maar verdere minuten ook, dus als je 1.01 min belt er 2 geteld worden door vodafone?
Hoi!
nieuws: Alle Nederlandse providers gaan microsim leverenFollie schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:18:
Ohw en dan nog wat, zijn de sim kaartjes wel verkrijgbaar in de toekomstige microsim variant?
Hoi!
Hoi!
[ Voor 53% gewijzigd door EWK op 14-06-2010 17:34 ]
Hoi!
[ Voor 51% gewijzigd door Executor16 op 14-06-2010 17:44 ]
[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 14-06-2010 17:45 ]
Hoi!
Ik wist niet dat je SMS blox erbij kon nemen...Betreft de prijs. Dat klopt.
* EWK is lid van de ANWB
Ik ook niet, maar de meneer aan de andere kant van de lijn zei dat dat kon. Het kon alleen niet bij 'Scherp simonly' maar wel bij bel+sms+web simonly's.Executor16 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:46:
Ik wist niet dat je SMS blox erbij kon nemen...
Hoi!
Ok, waarschijnlijk ga ik het zelf toch zonder de blox doen. Iedereen die ik SMS zit tegenwoordig op Ping of WhatsApp, dat gaat toch via InternetEWK schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:48:
[...]
Ik ook niet, maar de meneer aan de andere kant van de lijn zei dat dat kon. Het kon alleen niet bij 'Scherp simonly' maar wel bij bel+sms+web simonly's.
Morgen dan in ieder geval naar Hi om op te zeggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Executor16 op 15-06-2010 17:34 ]
Inderdaad erg vaag dat "veelgestelde vragen" oude informatie bevat.. Daar staat naast die oude voorwaarden ook een oud helpdesk nummer, als je die belt krijg je een nummer niet in gebruik melding.
Ik vind het ook maar raar. Als het maar geen problemen oplevert.Executor16 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 01:50:toon volledige bericht
[...]
Inderdaad erg vaag dat "veelgestelde vragen" oude informatie bevat.. Daar staat naast die oude voorwaarden ook een oud helpdesk nummer, als je die belt krijg je een nummer niet in gebruik melding.
Daarnaast staat er ook dat je per minuut betaald en ik heb echt 3 keer te horen gekregen dat je alleen voor de 1e minuut betaald en daarna gewoon per seconde.
Ook staat er "Voodeel SMS/MMS Blox is NIET af te sluiten bij een Sim Only abonnement" Terwijl dit alleen zou gelden voor de scherp abonnementen. Bij de Bel+Sms+Web krijg je standaard de SMS verdubbelaar.
Erg vaag dat ze niet alles op orde hebben daar
Hoe staat het met jou bestelling/annulering
Hoi!
Hoi!
Dat wordt toch 'doorgegeven' als je belt/smst/internet?EWK schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:03:
Hoe willen ze op afstand het imei nummer controleren?
Als jij je toestel aanzet met een simkaartje word je imei nummer verstuurd naar het netwerk. Als jij je simmetje in je een nieuw toestel stop krijg je ook altijd smsjes met de juiste instellingen; rara hoe weten ze dat je een nieuw toestel gebruikt...EWK schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:03:
Hoe willen ze op afstand het imei nummer controleren?
Hier staat wat
Daar had ik nog niet aan gedachtFlappiewappie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:17:
[...]
Als jij je toestel aanzet met een simkaartje word je imei nummer verstuurd naar het netwerk. Als jij je simmetje in je een nieuw toestel stop krijg je ook altijd smsjes met de juiste instellingen; rara hoe weten ze dat je een nieuw toestel gebruikt...
[knip]
Hoi!
Ik heb zo'n super-sim afgesloten met m'n iPhone 2G. Toen ik een paar weken later de SIM kaart in m'n nieuwe een 3GS stopte ging dat zonder problemen. Dus overstappen van iPhone naar iPhone is geen probleem.Flappiewappie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:17:
[...]
Als jij je toestel aanzet met een simkaartje word je imei nummer verstuurd naar het netwerk. Als jij je simmetje in je een nieuw toestel stop krijg je ook altijd smsjes met de juiste instellingen; rara hoe weten ze dat je een nieuw toestel gebruikt...
In de voorwaarden staat idd dat het met je iPhone 3G gebruikt moet worden. Deze word herkend door een 1tje aan het begin van het imei nr. Als de 4G ook iets in die richting heeft moet het geen probleem zijn. Echter hoeven ze dit niet te doen het is tenslotte een abo voor je 3G, en met die voorwaarden heb je ook getekend.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nee die hebben ze nietSuperhuuper schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:13:
Ik ga vanmiddag maar eens langs de Vodafone shop om te informeren of ze al een microsim kunnen leveren.
Het zal natuurlijk wel gewoon werken, maar heb je de factuur al ontvangen?fsfikke schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:19:
[...]
Ik heb zo'n super-sim afgesloten met m'n iPhone 2G. Toen ik een paar weken later de SIM kaart in m'n nieuwe een 3GS stopte ging dat zonder problemen. Dus overstappen van iPhone naar iPhone is geen probleem.
Anoniem: 364321
Ik ben er zo een. Ze hadden niet eens m'n imei genoteerd in de winkel, hoefde niet van de managerMarzman schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:22:
Er gebruikt ook iemand de Google Nexus One met toestemming van Vodafone, ik denk niet dat ze veel met dat 1tje doen aan het begin van je imei nr.
Daar gaat het niet om, ze checken op IMEI nummer en als je enkele keren per maand met ander toestel belt (andere IMEI) dan ga je normale bedrag betalen...fsfikke schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:19:
[...]
Ik heb zo'n super-sim afgesloten met m'n iPhone 2G. Toen ik een paar weken later de SIM kaart in m'n nieuwe een 3GS stopte ging dat zonder problemen. Dus overstappen van iPhone naar iPhone is geen probleem.
Anoniem: 318025
Jawel ik heb telefonische een verlenging bij KPN gedaan en dat is 100min bel/sms en onbeperkt internet voor € 13,50 totaal en is een jaar abbonement.Follie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:25:
Zonde, geen andere providers die soortgelijke aanbiedingen hebben?
Dat is het verhaaltje van Vodafone idd, maar ik vind het interessanter hoe het in de praktijk gaatGS2K1 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:31:
[...]
Daar gaat het niet om, ze checken op IMEI nummer en als je enkele keren per maand met ander toestel belt (andere IMEI) dan ga je normale bedrag betalen...
Moet? Schijnbaar niet want bij mij gaat het al meer dan een jaar goed.Je moet even bij de winkel langs met nieuwe telefoon (ook iPhone) om nieuwe IMEI te laten registeren (gratis)
[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 09-07-2010 16:24 ]
Anoniem: 318025
Jip zoals bij KPN ( Ze sturen je wel smsje als je er overheen zit, maar hoeft niet bij te betalenCanaria schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:06:
Ik stoor me een beetje aan dat gedoogbeleid van Vodafone, ze hebben allemaal regeltjes maar in de praktijk gelden die niet. Dat geldt dus onder andere voor het gebruiken van een supersimonly in een ander toestel, tetheren dat volgens de voorwaarden niet toegestaan is en die vage datalimiet van 10x het gemiddelde verbruik.
Het is prima dat het nu allemaal gewoon lijkt te mogen, maar je weet nooit of ze opeens wel strikter worden en dan staan ze volledig in hun recht als er spontaan extra kosten in rekening worden gebracht. Persoonlijk heb ik dan liever gewoon direct duidelijkheid.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 09-07-2010 17:10 ]
Dat is inderdaad het probleem. Je weet niet of het kan of niet. Ik heb van m'n vorige abbo nog een tweede simkaart in de 3G modem van m'n laptop zitten maar ik heb dus geen idee of ik die nou gewoon kan gebruiken of dat ik dan problemen krijg.Canaria schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:06:
Ik stoor me een beetje aan dat gedoogbeleid van Vodafone, ze hebben allemaal regeltjes maar in de praktijk gelden die niet. Dat geldt dus onder andere voor het gebruiken van een supersimonly in een ander toestel, tetheren dat volgens de voorwaarden niet toegestaan is en die vage datalimiet van 10x het gemiddelde verbruik.
Het is prima dat het nu allemaal gewoon lijkt te mogen, maar je weet nooit of ze opeens wel strikter worden en dan staan ze volledig in hun recht als er spontaan extra kosten in rekening worden gebracht. Persoonlijk heb ik dan liever gewoon direct duidelijkheid.
Ik ben het op zich met je eens, maar bij mij is mij door een vodafone verkoper in de winkel duidelijk verteld dat ze eerst smsjes/brieven zouden sturen. Natuurlijk is dat lastig te bewijzen, maar zodra je met Vodafone (of andere telco) belt met de mededeling dat je wil opzeggen is er veel mogelijk.Canaria schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:06:
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq