Beste tweakers,
op dit moment ben ik bezig om een thead element zo te verbouwen met Javascript dat deze bovenaan het window wordt getoond op het moment dat deze uit het zicht dreigt te komen als er gescrolled wordt. Oftewel een sticky header. In Firefox heb ik nu een werkende versie en ik dacht laat ik het eens in Internet Explorer testen.
En , zoals ik al een beetje verwachte, werkte het daar niet. Nu zie ik niet zo in wat er nou precies fout aan de code is. Is het soms in IE niet mogelijk om de position / top aan te passen als deze nog niet geset zijn via een meegeleverde style?
De code zoals ik die nu in Javascript heb om de locatie van het THEAD element aan te passen.
Om een of andere manier werkt deze dus niet in Internet Explorer
op dit moment ben ik bezig om een thead element zo te verbouwen met Javascript dat deze bovenaan het window wordt getoond op het moment dat deze uit het zicht dreigt te komen als er gescrolled wordt. Oftewel een sticky header. In Firefox heb ik nu een werkende versie en ik dacht laat ik het eens in Internet Explorer testen.
En , zoals ik al een beetje verwachte, werkte het daar niet. Nu zie ik niet zo in wat er nou precies fout aan de code is. Is het soms in IE niet mogelijk om de position / top aan te passen als deze nog niet geset zijn via een meegeleverde style?
De code zoals ik die nu in Javascript heb om de locatie van het THEAD element aan te passen.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| if(this.intMinOffsetHeader > intDocumentScroll){ this.headerNode.style.position = "relative"; //this.headerNode.style.top = this.intMinOffsetHeader+"px"; } if(this.intMinOffsetHeader < intDocumentScroll && this.intMaxOffsetHeader > intDocumentScroll){ console.log("update table header location"); this.headerNode.style.position= "Absolute"; console.log(this.headerNode.style) console.log("Document scrolled " + (intDocumentScroll-75)); console.log(this.headerNode); this.headerNode.style.position = "absolute"; this.headerNode.style.top = (intDocumentScroll-75)+"px"; console.log(this.headerNode.scrollTop); this.updateDimensions(this.headerNode,"th"); this.headerNode.style.backgroundColor = "white"; this.headerNode.style.borderBottomColor = "#E5E5E5"; this.headerNode.style.borderBottomWidth = "1px"; } |
Om een of andere manier werkt deze dus niet in Internet Explorer