Ik weet niet of ik je situatie en vraag goed snap. Doorlinken is een URL maar dat bedoel je vast niet. En welke 'applicatie'; spreadsheet?
Het is nodig om wat specifieker te zijn en duidelijker aan te geven waar je vast loopt. Wat is je huidige code / waar loop je vast?
offtopic:
Zie ook je vorige topic waar we moesten navragen wat nu eigenlijk de situatie is. Misschien verstandig om
Het algemeen beleid #topicplaatsen en/of een aantal andere topics te lezen om te zien wat de bedoeling is op GoT.
Ik zie dat je na
Grondwaarde berekenen nooit meer terug bent gekomen en dat je daar nooit de moeite hebt genomen om feedback te geven. Ook dat is niet echt netjes tegenover de mensen die er met je meedenken. Zowel vooraf duidelijker zijn over situatie & oplospogingen en achteraf feedback geven (al was het maar 'ik geef het op') zorgt dat dat mensen eerder zin hebben om met je mee te denken

Als het over spreadsheet gaat, dan staat een antwoord in de helptekst (Google Docs › Help articles › Google Spreadsheets › Working with Data › Formulas › Cross-workbook references)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)