Ik heb een lastig probleem. Ik heb een Windows 7 Ultimate HTPC aangesloten via HDMI op de Denon 2310. Nu kan ik verschillende formaten films zonder problemen afspelen incl beeld en geluid. De Denon geeft netjes aan dat er bijv Dolby Digital of DTS surround wordt doorgestuurd.
Echter; als ik een simpel mp3'tje wil afspelen krijg ik geen geluid te horen! De 'geluidsmetertjes' geven wel aan dat er geluid naar de Denon gaat. Als ik op de Denon het menu induik en naar audio ga, en ik maar daar een aanpassing (bijv dynamic volume van uit naar aan) dan krijg ik opeens wel het (stereo) geluid te horen.
Klik ik hierna een ander mp3'tje aan dan is het weer doodstil.
Ik heb verschillende codec oplossingen geprobeerd waaronder shark007 incl ffdshow. Ik heb vooralsnog geen instelling gevonden die dit probleem oplost.
Verdere informatie de relevant zou kunnen zijn;
cpu: Intel i3 530
moederbord: MSI H55M-E33
aansluiting: HDMI
Echter; als ik een simpel mp3'tje wil afspelen krijg ik geen geluid te horen! De 'geluidsmetertjes' geven wel aan dat er geluid naar de Denon gaat. Als ik op de Denon het menu induik en naar audio ga, en ik maar daar een aanpassing (bijv dynamic volume van uit naar aan) dan krijg ik opeens wel het (stereo) geluid te horen.
Klik ik hierna een ander mp3'tje aan dan is het weer doodstil.
Ik heb verschillende codec oplossingen geprobeerd waaronder shark007 incl ffdshow. Ik heb vooralsnog geen instelling gevonden die dit probleem oplost.
Verdere informatie de relevant zou kunnen zijn;
cpu: Intel i3 530
moederbord: MSI H55M-E33
aansluiting: HDMI
Groetjes, FaceDown.