[Ervaringen] Sony VPC F11Z1E B/BI

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter-Bas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 15:08
Op 4 Februari dit jaar heb ik deze laptop gekocht. Initieel was ik erg tevreden, want het apparaat werkt als een zonnetje, is razendsnel, en het fan lawaai valt het doorgaans best mee.

Helaas kwam na 5 weken al een eind aan de pret. De CPU fan wou (zelfs in het BIOS scherm) alleen nog maar op de hoogste snelheid draaien.

Laptop opgestuurd naar Sony, die deze keurig netjes kwamen halen en beloofden hun best te doen binnen 5 dagen het systeem gerepareerd te hebben. Verliep allemaal keurig.

Nu, 33 (!) dagen later heeft Sony alleen dit probleem nog steeds niet kunnen herstellen. Ze hebben alles, inclusief het moederbord, al een keer vervangen, maar de CPU fan blijft werken. Het probleem is inmiddels naar 'Sony' geescaleerd die al meer dan twee weken bezig zijn een fix te maken voor de firmware. Via twitter al een anderen gesproken die hetzelfde issue hebben en hun systeem ook al meer dan 4 weken kwijt zijn.

Sony support valt ook een beetje tegen. Initieel was het heel netjes, en na 5 dagen belden ze keurig terug om te vertellen dat het probleem nog niet verholpen was. Nu begint het moeilijker te worden. Nu het issue geescaleerd is naar customer service management blijkt terugbellen een probleem te worden. Afspraken maken over vervanging, of een duidelijke tijdslijn uitzetten lijkt ook niet mogelijk.

Voor iedereen die van plan is dit systeem te kopen: Ik zou even wachten tot Sony de firmware onder controle heeft en in staat is werkende hardware te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28
Er is al een topic met heeeeeeeeeeeeeeel veel info over de F11 serie.
Tip http://forum.notebookrevi...ead.php?t=464372&page=332 veel tips , ook over jou probleem, 100% fan verhaal.

[ Voor 53% gewijzigd door Justin2000 op 19-04-2010 12:44 ]

PV opbrengst