[MS Word 2007] Body document valt over koptekst heen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
De laatste tijd loop ik steeds meer tegen een curieus probleem aan. In MS Word 2007 valt de body van het worddocument steeds half over de koptekst heen. Het lukt mij niet echt dit te reproduceren, het treedt op willekeurige momenten op. Zodra dit probleem optreedt en ik de koptekst 'activeer' (dubbelklikken om te bewerken) wordt het weer correct weergegeven voor een bepaalde tijd.

In de lineaal naast het document loopt de koptekst van 0 tot 2,5 met een bovenmarge van 1,25.
De body van het document (in mijn geval een tabel) begint op 1,75, er staat verder niks voor. De bovenmarge hiervan is 2,0.
Als de body dus over de koptekst heenvalt, begint deze bij de bovenmarge van de koptekst op 1,25.
Het valt mij wel op dat de bovenmargegrens van de body (die dus lager staat dan de bovenmargegrens van de koptekst) precies de lijn is tot waar de body 'terugvalt' over de koptekst heen.

De oplossing kan dus zijn om de bovenmarge van de body aan te passen, zodat deze aansluit bij de onderkant van de koptekst en dit probleem (waarschijnlijk) is opgelost. Maar ik vraag mij af of dit een goede oplossing is, of dat er iets anders aan de hand is en er een betere oplossing voor dit probleempje is.

Met nadruk wil ik erbij vermelden dat dit (voor zover ik weet) niks met het weergeven van de witruimtes (marges) tussen de pagina's te maken heeft.
Oh, en waarschijnlijk kom ik vandaag niet meer aan dit topic toe om te reageren. Iets met huurcontract en eigen (1e) appartementje ;)
Als een screenshot gewenst is kan ik morgen kijken of ik dat vanaf het werk kan fixen.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte