Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben een vierdejaarsstudent en werk momenteel aan mijn afstudeerscriptie met als onderwerp de Nederlandse arbeidsmarkt. Ik ben erg benieuwd naar uw mening; welke factoren neemt u in overweging wanneer u solliciteert naar een baan? Wilt u meewerken aan een anonieme enquête? De enquête bestaat uit 15 vragen en duurt 3 tot 4 minuten. Klik op de volgende link http://www.esurveyspro.co...e5-4d11-9e4a-cece459bc0ec

Wilt u de enquête niet invullen maar bent u wel geinteresseerd in het onderwerp, dan kunt u mij ook uw mening mailen.

Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Hartelijk bedankt!

Bulan

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Dit gaat over het bedrijf 'All Options' :? Waarom ga je vragen stellen over een bedrijf als je student bent :?

Ingevuld though.

Verwijderd

Topicstarter
de opdrachtgever van mijn scriptie is All Options :). Ik ben een student een ik loop mijn stage bij AO.
Bedankt voor je hulp!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:41
Testje ingevuld voor je!

Succes met het onderzoek.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ingevuld, maar vik vond het raar dat ik vraag 10 en 11 verplicht moest invullen terwijl die (voor mij) geen invloed hadden (of iig in andere bewoordingen dan de vraagstelling).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op Tweakers.net bulanb :)

Enquetes staan we op het forum slechts toe onder bepaalde en aan de belangrijkste voldoe je sowieso niet: vooraf toestemming vragen ;)

Ik sluit daarop dit topic. Mocht je van mening zijn dat je onderzoek ook interessant is voor Tweakers.net en je het een 2e kans wilt geven, dan kun je contact opnemen met wimods@tweakers.net

En voor hen die het aangaat, dank voor die TR's :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door SmartDoDo op 19-04-2010 21:05 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.