Systeembestanden Windows Phone 7 zijn compatibel met desktop

Pagina: 1
Acties:

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01 08:51
Systeembestanden Windows Phone 7 zijn compatibel met desktop

Het genoemde linkje naar geheimen van windows phone 7 is stuk :(

en nu doet tie het :>

[ Voor 8% gewijzigd door naam op 19-04-2010 09:03 ]

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 10:25
Het Windows Live ID, de opvolger van het Hotmail-account
Zoals ook al terecht door Neko Koneko werd vermeld: Live Mail is de opvolger van Hotmail, Live ID slechts van Microsoft Passport/Passport.net, Microsoft's OpenID achtige oplossing.

Stond eerder al onterecht in Windows Phone 7 gebruikt 'unified storage system'

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Er wordt gepraat over 'IMGFS-bestandsindeling' en 'Andere bestanden hebben een TexFAT-indeling'.

Maar volgens mij kan dit niet kloppen, aangezien (Tex)FAT een indeling is voor partities van een hardeschijf, niet voor bestanden. Bestandsindeling zou ik eerder denken aan een UTF-8-XML bestand ofzoiets.

Ik vermoed dat IMGFS een daadwerkelijke bestandsindeling is, volgens XDA wiki kunnen bestanden met IMGFS indeling uitgepakt worden en dan bewerkt (klinkt als een soort container).

IMGFS is een echt bestandssysteem/filesysteem. Bestandsindeling is een beetje tricky, misschien kan dat veranderd worden?

TexFAT daar in tegen is een uitbreiding op FAT waar writes een atomic operatie zijn (erg handig voor als je batterij er mee kapt) en daardoor veel stabieler, ook past er meer op (Filex max 500GB, HD max 2TB). Zover ik kan zien is TexFAT echt een filesystem, geen bestandsindeling. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc907929.aspx

Zoals ik het interpreteer worden er bestanden met IMGFS indeling opgeslagen op een schijf geformatteerd naar TexFAT indeling. :)

Oh btw TexFat staat voor: Transaction-Safe Extended FAT File System (kan er meteen zo'n mooi kringeltje onder). Wat ook aangeeft dat het primaire doel van TexFAT niet grotere bestanden is (daar hebben we immers exFAT voor, misschien kan dit ook verduidelijkt worden in het artikel?).

[ Voor 25% gewijzigd door roy-t op 19-04-2010 11:50 ]

~ Mijn prog blog!

• roy-t
Geen fixes vandaag? Kick in minder dan 24 uur, want anders krijgen we weer het argument dat het nu toch niet meer uit maakt.

~ Mijn prog blog!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
roy-t schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:37:
Geen fixes vandaag? Kick in minder dan 24 uur, want anders krijgen we weer het argument dat het nu toch niet meer uit maakt.
Fixes zat, maar niet uit dit topic. Daar mag de auteur zelf naar kijken, maar die genoot gisteren van een vrije dag :)

Als overigens het argument 'dat het toch niet meer uitmaakt' deze invloed op je heeft, dan worden topics met een kick binnen 24 uur voortaan bewust genegeerd :P

• roy-t
Ah ok, ik wist niet dat die een vrije dag had (nieuwsbericht was immers van gister).

Maar je tweede opmerking snap ik niet helemaal, ik berijp wel een beetje dat vooral actuele nieuwsberichten gelezen worden en dat het het belangrijkste is dat deze up to date zijn. Zonder feedback gehad te hebben kan ik niet zeker weten of er even naar gekeken is (kan even overheen gekeken zijn, natuurlijk). Hoe kan ik dit dan netjes oplossen?

Edit: omdat er een slotje zit op het andere topic wil ik nog even extra duidelijk maken dat deze toevoeging ook niet in het feature artikel over Windows Phone staat. (Waarom was dat een dubbelpost trouwens, ging toch over een ander artikel :) ).

[ Voor 22% gewijzigd door roy-t op 20-04-2010 09:32 ]

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1