Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hej

ik heb een klein probleem...
men voeding geeft al een paar x overvoltage... dit is uit het nix gebeurd en een keer naar het reseten van me bios. nu wil ik dus kijken met zoon voltage meter. maar ik weet n iet hoe en waar ik de rode en de zwarte staaf moet houden en welke stand ik hem op moet zetten..
klinkt noob maarje is me 1e k :P
ik wil dus kijken of me 12v enzo ook echt 12v geeft en niet te veel 16v bijv. me voeding is op dit momend aleen maar op me mobo aangesloten om hem te laten draaie.

dus als iemand een iede heeft of mij kan helpen heel er bedankt. :*)

gr dylan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:31

XyS

0.o.O

Je kan ze in een molex stoppen bij de zwarte (-) en de gele draad(+) voor 12v en de rode(+) voor 5v.
Hoezo denk je dat hij over voltage geeft dan?
Daarnaast kun je deze dingen -over het algemen- ook in de bios uitlezen.

edit;
denk eerder dat je kortsluiting hebt ergens

[ Voor 10% gewijzigd door XyS op 19-04-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:07
Multimeter op 20V gelijkstroom zetten (zwart streepje met stipjes eronder) en de zwarte in een gaatje met een zwart draadje van een molexstekker steken en de rode in het gaatje met het gele draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zal even kijken.
na ik kan het in me bios kijke da weet k maar ja ff zeker zijn want me geheuge is kapot en waarschijlijk me mobo ook dus wil even kijken of het niet komt door me voeding. dus ja ff zeker weeten om geld te sparen.

maar ty ik het het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 18:08

painkill

Pain(k)(ill)

Er zijn zat meters te vinden, zo bij de gamma etc te halen. Dus als je het echt wilt uitzoeken is dat een goede optie ;)

[ Voor 30% gewijzigd door naftebakje op 19-04-2010 20:40 . Reden: onzinnige foto weggehaald ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ke ty iedereen hij geeft 12.08v dus is goed tog?? zo ja dan je me voeding gelukig heel :P

ps hoe de f*ck kom je nou weer aan me foto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 00:12:
ke ty iedereen hij geeft 12.08v dus is goed tog?? zo ja dan je me voeding gelukig heel :P

ps hoe de f*ck kom je nou weer aan me foto :P
ke ty tog
|:(
Hoe kan het nou als de ene persoon noob vragen stelt hij door iedereen afgezeken wordt en de andere gewoon doodnormaal antwoord krijgt

En ja dat is goed
Pagina: 1