Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een vraag over die navigatie systemen.
Ik ga binnenkort afrijden. Ik was van plan navigatie te kopen op me iPhone.
Maar mijn vraag was kost het geld als ik nu bv in Duitsland ben.
Ik gebruik navigatie kost het geld in het buitenland? (internet kosten). Of gebruikt navigatie echt alleen gps.
Ik kon niet echt antwoord vinden op het web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

Kost geen geld, de kaarten staan gewoon op je telefoon, waarvoor zou je internet nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
Je hebt 2 soorten, online en offline navigatie.
Online, waarbij de kaarten via het internet opgehaald worden tijdens het navigeren (dataverkeer!) en
Offline, waarbij de kaarten op het geheugenkaartje/intern geheugen staan (geen dataverkeer).
Ik weet niet welke navigatiesoftware te krijgen is voor de iPhone, maar met deze informatie kan je wel wat vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

Jimster schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:37:
Je hebt 2 soorten, online en offline navigatie.
Online, waarbij de kaarten via het internet opgehaald worden tijdens het navigeren (dataverkeer!) en
Offline, waarbij de kaarten op het geheugenkaartje/intern geheugen staan (geen dataverkeer).
Ik weet niet welke navigatiesoftware te krijgen is voor de iPhone, maar met deze informatie kan je wel wat vinden denk ik.
Betaalde navigatie op de iPhone is gewoon offline. En de iPhone heeft geen plek voor geheugenkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Te krijgen software:
- Tomtom
- Navigon
- iGo
- Google maps (online)
- xGPS (jailbroken, online, mogelijkheid tot semi-offline)
- Nog een stapeltje United States-gerichte software, maar die hebben geen EU kaarten.

Navigon en Tomtom zijn de besten, tenminste, volgens een vergelijkingsreview die ik een tijdje geleden gezien heb...

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Je vergeet sygic, deze is sneller met updaten van de kaarten dan tomtom. Ze gebruiken allebij dezelfde kaarten.

http://www.sygic.com/index.php/en/mobile-maps-overview.html

Daarnaast heeft sygic een nieuw product naast de al bestaande navigatie software uitgebracht, deze heeft ook allemaal social features en 3d. (niet mijn smaak)

http://aura.sygic.com/

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:58
Kortom genoeg keuze. Alleen houdt er wel rekening mee dat houders ook flink wat geld kosten. De TomTom houder gaat ook al richting de 100 euro dacht ik + navigatie zit je al bijna tegen de 200 euro aan. Zit dan wel een ingebouwde GPS versterker in wat bijzonder handig is. Tuurlijk zijn er ook houders van een tientje, maar die hebben geen toegevoegde waarde behalve dat je je iphone erin kan zetten natuurlijk. Want de GPS van de iPhone zelf vind ik niet zo super. Zelf schaf ik liever een losse navigatie aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Alekz87 op 22-04-2010 19:19 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1