Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk een korte vraag:

sinds een tijdje zijn alle letters, teksten en cijfers op mijn E72 een stuk groter dan voorheen. Er passen nu maar 7 regels in m'n scherm (bijvoorbeeld bij een notitie of bij een sms), voorheen waren dat er sowieso meer dan 10. Ik heb geen enkel idee hoe dit gekomen is.

Ik heb alles wat in m'n vermogen ligt geprobeerd om het lettertype weer kleiner te krijgen. Ik heb de hele telefoon over de kop gehaald wat betreft instellingen, en ook heb ik de fabrieksinstellingen hersteld. Ook een zoektocht op google levert weinig op.

Wellicht weet iemand hier op dit forum een oplossing voor het probleem... Kan ik de hele telefoon misschien helemaal resetten? dat alles helemaal weg is? misschien helpt het....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:23:
Ik heb eigenlijk een korte vraag:

sinds een tijdje zijn alle letters, teksten en cijfers op mijn E72 een stuk groter dan voorheen. Er passen nu maar 7 regels in m'n scherm (bijvoorbeeld bij een notitie of bij een sms), voorheen waren dat er sowieso meer dan 10. Ik heb geen enkel idee hoe dit gekomen is.

Ik heb alles wat in m'n vermogen ligt geprobeerd om het lettertype weer kleiner te krijgen. Ik heb de hele telefoon over de kop gehaald wat betreft instellingen, en ook heb ik de fabrieksinstellingen hersteld. Ook een zoektocht op google levert weinig op.

Wellicht weet iemand hier op dit forum een oplossing voor het probleem... Kan ik de hele telefoon misschien helemaal resetten? dat alles helemaal weg is? misschien helpt het....
*#7370# = factory reset.. maar dan is niet alleen je lettergrootte gereset... maar alles

Verwijderd

Zoals ik heb gevonden moet een tooltje genaamt 'font-magnifier" het probleem verhelpen; schijnt standaard bijgeleverd te zijn.

Zie hier:
http://discussions.europe...on-EVERYTHING/td-p/587953

Quote:
Go to Search... then type Font Magnifier... then just use the scale (press left or right) to change the size of the font you require... then Option to apply. It'll then re-boot itself and the size of the font should be corrected to the one you want.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
font magnifier staat bij mij gewoon onder menu - kantoor - font magnifier... uiteraard bij mij op 100%

Verwijderd

Topicstarter
heren,

opgelost. Het was inderdaad de Font magnetifier... Ik was er echt van overtuigd dat ik alles wel had geprobeerd, maar toch niet goed genoeg dus!

danku danku!