Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7]1 key op 2 pc's gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Hey,

Om meteen maar even mee te beginnen, ja ik weet dat dit officieel niet mag en ja als ik perse niet had willen betalen had ik hier niet gekomen met deze vraag ;)

Ik heb nu 2 legale win7 keys maar ik wil ook mijn htpc graag eens overzetten naar windows7 om te kijken of dat allemaal werkt zoals ik het wil. Nou ben ik alleen een arme student en ik moet dit jaar mijn P halen en een bijbaantje (en dus het kopen van licentie nummer 3) schiet er een beetje bij in. Maar ik vroeg me dus af of je nogsteeds zoals vroegah met XP gewoon dezelfde key op meerdere pc's kan gebruiken. Ik kan geen dualboot doen dus als ik over ga dan moet het wel meteen tot de zomervakantie blijven werken dus die 30 dagen trial is ook niet genoeg.

Ik had al een beetje gegoogled en het schijnt dat het met win7 niet meer kan en dat je gewoon een serial invalid melding krijgt. Maar kon daar geen 100% uitsluitsel over vinden dus dat wou ik graag even weten.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 20:01

painkill

Pain(k)(ill)

Ligt eraan of hij OEM is of niet, OEM kan echt maar op 1pc. De andere versies kunnen volgens mij op 3 verschillende pc's.

Mijn SNES verzameling!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je mag simpelweg 1 licentie op 1 pc gebruiken.

Daarintegen bieden wij hier dus ook geen ondersteuning in piraterij. Je bent dus op GoT/T.net op de verkeerde plek voor illegale software.

Ey!! Macarena \o/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou zeggen: probeer het uit, dan weet je of het kan. Maar als je weet dat het niet mag, waarom zielig doen en met slappe excuses komen? Als je je het niet kan veroorloven, doe het dan niet :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
t_o_c schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:00:
Hey,

Om meteen maar even mee te beginnen, ja ik weet dat dit officieel niet mag en ja als ik perse niet had willen betalen had ik hier niet gekomen met deze vraag ;)
Of het officieel een beetje niet mag, of helemaal niet, maakt natuurlijk niet uit. Ook is er voor arme studenten die een P moeten halen vast via surfspot of iets dergelijks wel een studenten-editie te krijgen. Voor de rest is dat natuurlijk iets dat je gewoon zelf kunt proberen, en anders Microsoft even bellen hoe het zit met OEM en Retail.

[ Voor 12% gewijzigd door blaataaps op 18-04-2010 21:07 ]

Dit topic is gesloten.