Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen enkele browser laat afbeeldingen zien

Pagina: 1
Acties:

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Het volgende.. Ik heb hier een pc staan met Windows XP Pro SP3 erop..

Sinds een paar weken laat geen enkele browser meer plaatjes zien, of wordt, bij het klikken op een link, een lege pagina getoond, alsof de internet verbinding uit het niets verbroken wordt.. Dit is echter niet het geval, in veilige modus werkt alles perfect, inclusief flashfilmpjes..

Ik heb Adobe Flashplayer opnieuw geinstalleerd, voor zowel IE7 als Google Chrome, maar dit mocht niet baten..

http://img35.imageshack.us/i/naamloos1k.jpg/

http://img153.imageshack.us/i/naamloosju.jpg/

Verwijderd

heb je ergens in de internet instellingen een optie ' afbeeldingen weergeven ' uitgevinkt?

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Daar heb ik naar gezocht, maar nog niet gevonden.. Zoals je op de eerste afbeelding kan zien is het niet alleen maar afbeeldingen, onderin het screenshot geeft hij aan "webpagina kan niet worden gevonden".

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
En als je offline een JPG of iets dergelijks bekijkt? Als je plaatje wel je browser in komt, maar vanaf je harde schijf, of in bijvoorbeeld Office importeren, of openen in Paint? Als het daar ook misgaat denk ik dat er iets richting je file extensions verkeerd staat misschien.

Verwijderd

Wellicht is (of heb je) de hosts file aangepast.

C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
openen met notepad ofzo
Als je via explorer gaat wel even bij "map opties" aanzetten dat "beveiligde systeembestanden" getoond dienen te worden.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 22:09

DizzyWeb

Ondertiteld

Hoe zou de hosts file specifiek plaatjes moeten blokkeren?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
In de hosts file kun je alleen DNS adressen (hostname => IP-adres) toevoegen, geen filters voor afbeeldingen.

Ik ben ook erg benieuwd wat er gebeurd als je een lokale afbeelding opent, zoals file:///C:/Documents%20and%20Settings/All%20Users/Documents/My%20Pictures/Sample%20Pictures/Sunset.jpg

Mogelijk is er iets mis met je GDI? Ik meen dat browsers die API gebruiken om afbeeldingen weer te geven.

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 18-04-2010 20:32 ]

Verwijderd

DizzyWeb schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:28:
Hoe zou de hosts file specifiek plaatjes moeten blokkeren?
Klopt, is was in de war met reclame en dergelijke. 8)7
Pagina: 1