Toon posts:

Operator logo verwijderen uit 3310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Per ongeluk heb ik een nieuw operator logo
opgeslagen. Is het mogelijk deze zonder data kabel te verwijderen, zodat ik weer de naam van mijn operator zie.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:30

koornee

3!

niet zonder datakabel, je kan wel het oude logo weer er overheen zetten.
door het weer te dowloaden, daarmee wordt het oude operator logo verwijderd.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Neem een nieuwe Nokia... heb je weer je operator-logo ;)
Of kijk bij http://www.boltblue.com voor een operator-logo die wel naar je zin is.
Tweede optie, ga naar http://www.genie.nl meld je aan, en maak een eigen operator-logo waar je in kan zetten wat je maar wilt... :)

:*

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het operator logo weer verwijderen
omdat ik wil zien met welk netwerk ik verbonden ben, en dus met welke provider ik bel. Dit omdat veel rond de nederlads-belgische grens zit en ik wil zien of ik met een nederlandse of begische provider verbonden ben.

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik wil zien met welk netwerk ik verbonden ben, en dus met welke provider ik bel. Dit omdat veel rond de nederlands-belgische grens zit en ik wil zien of ik met een nederlandse of belgische provider verbonden ben.

Verwijderd

ja, dat kan dus niet meer.. iig niet zonder datakabel

Verwijderd

/me heeft No Fear in ze schermpie :) Beter als dat Dutchtone logo >:)

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Op vrijdag 09 maart 2001 15:02 schreef Bacardi het volgende:
omdat ik wil zien met welk netwerk ik verbonden ben, en dus met welke provider ik bel. Dit omdat veel rond de nederlads-belgische grens zit en ik wil zien of ik met een nederlandse of begische provider verbonden ben.
ik heb zelf een ander operator logo erin gezet maar omdat ik telfort heb heb ik hem standaard op libertel gezet...net even gekeken of het logo ook bij telfort stond..niet dus..dus als je een ander netwerk hebt dan je netwerk waarbij je het logo hebt opgeslagen dan krijg je gewoon de netwerknaam te zien...hopelijk heb je hier wat aan

Verwijderd

/me heeft MATRIX in z'n schermpie das beter als Libertel :P

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
je kunt die logo niet zonder een datakabel verwijderen, als je geen kabel hebt ga dan even bij een telefoonzaak langs die dat voor je kan doen.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Zo'n operatorlogo is gekoppeld aan provider. Ik heb een simlockvrije nokia 3210 mét operatorlogo met mijn sim erin (KPN). Als mijn vriendin haar Libertel-simmetje erin stopt is het logotje weg.
Vroeger moest je zelf aangeven welke operator je hebt, misschien dat dat nog wel ergens kan, en dan gewoon liegen >:)

Ik geloof dat het met smartsms wel kan (moet je wel een analoog modem hebben).
Pagina: 1