Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rvdm88
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-08-2018
Sinds een half weekje ben ik de trotse eigenaar van de HTC Desire,
Echter zojuist heb ik ontdekt dat het keyboard van Android geen = teken bevat.

Is er een manier (naast copypasten uit weblinks) om dit teken toch te kunnen typen!?

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07:23

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

schakel over naar nummeriek ( 12# ) en druk daarna op pag 2 ( 1/2 ) links naast de spatie.... tadaa!

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

.....om je daarna in een hoekje te gaan zitten schamen. ;)

* Flagg heeft ook al eens zitten zoeken hoe je die bovenste rij tekens kon selecteren. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• rvdm88
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-08-2018

rvdm88 wijzigde deze reactie 19-04-2010 15:03 (3%)

• Diabolica
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-12-2019
schaam schaam
heb ik hier net ook last van gehad.

weer wat geleerd

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Dat kan gebeuren, maar om hier nou een anderhalf jaar oud topic voor te kicken is een beetje overbodig :) Ik doe het topic daarom dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True