Probleem streamen naar PS3

Pagina: 1
Acties:

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:00
Hey!

Ik heb een probleempje met muziek streamen naar de PS3. Voorheen, toen ik nog met Windows werkte en Mediaplayer 11 gebruikte als stream programma werkte het laden van de muziek vrij snel. Nu probeer ik het op de Mac met PS3 Mediaserver en Medialink, maar ik moet minuten wachten (het laadtekentje draait rond op het PS3 scherm voor de rest niets) en als hij al laad gaat het allemaal langzaam.

Heeft er iemand een suggestie?

Ik draai Mac OS X 10.6.3, gebruik PS3 Mediaserver 1.20 beta (en Medialink 1.71) en heb draadloos internet.

Alvast bedankt!

PS. Ik weet niet of dit het goede forum is...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zowel PS3 Mediaserver als Medialink hebben hetzelfde effect? Als ik het goed begrijp doen beide programma's in principe hetzelfde toch?

Medialink ken ik niet, maar ik heb voornamelijk slechte ervaringen met PS3 Mediaserver. (Onder Linux welliswaar, maar toch.) Zodra hij wat wil transmuxen of transcoden, is hij inderdaad van te voren eventjes bezig met een buffer te vullen. Nou ja, ik vind ' t een kutprogramma.

De muziek die je af probeert te spelen, is dat wel een formaat wat de PS3 "native" snapt, zoals MP3 oid?

Probeer anders MediaTomb ((Homepage), de media-streamer die ik met tevredenheid gebruik :)

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:00
Bij beide programma's heb ik nummers die de PS3 volgens mij 'native' snapt: mp3 en aac. Bij ps3 mediaserver heb ik die transcode dingen onder audio uitgeschakeld, maar dat had geen effect.

Het door jou aangegeven programma ga ik straks wel even proberen, maar het liefst heb ik dat PS3 mediaserver werkt.

Edit: ik ben vast gek, maar ik zie nergens een downloadknop oid. Is het überhaupt wel een programma trouwens? Ik zie overal 'source code' etc. staan, maar niet gewoon een simpele .dmg.

[ Voor 23% gewijzigd door Japsuh op 18-04-2010 15:25 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hm, ik zie het. Volgens de MediaTomb website was dat toch echt *de plek* om de binaries voor Mac OS weg te halen.. Blijkbaar nu niet meer ofzo 8)7 Da's beetje onhandig :/