Tijdends de installatie van Magento kwam ik erachter dat dit niet wordt ondersteunt door mijn hoster. Pdo_mysql & mcrypt worden niet ondersteunt. Nu heb ik contact gehad met mijn hoster en die verteld mij dat dit niet mogelijk is in verband met de huidige plesk installatie.
Ik heb berichten gelezen (ook op tweakers) over mijn hoster en hetzelfde probleem. Deze berichten dateren uit 2008! Magento is ondertussen een veelgebruikt systeem.
Of zou Magento gewoon te belastend zijn voor hun servers (het is best een zwaar pakket) dat ze daarom hebben gekozen om het niet te ondersteunen? En dat ze mij wegsturen met een smoes?
Let wel ik heb geen ervaring als hoster en weet dus ook niet wat hier allemaal bij komt kijken, maar als buitenstaander komt dit niet professioneel op mij over. Wat is jullie mening over deze zaak?
Ligt het nu aan mij of is dit gek? Je moet als hoster toch een beetje met je tijd meegaan. Regelmatig updaten en dergelijke. En als dan een bepaald onderdeel niet samengaat met een ander onderdeel, dan vervang je die toch?Het probleem is dat de uitbreiding van de PHP-installatie conflicten veroorzaakt met de huidige Plesk-installatie die we gebruiken. Om die reden is er op dit moment geen mogelijkheid de zaken toe te voegen. Ik verwacht ook dat in deze situatie voorlopig geen verandering komt.
Ik heb berichten gelezen (ook op tweakers) over mijn hoster en hetzelfde probleem. Deze berichten dateren uit 2008! Magento is ondertussen een veelgebruikt systeem.
Of zou Magento gewoon te belastend zijn voor hun servers (het is best een zwaar pakket) dat ze daarom hebben gekozen om het niet te ondersteunen? En dat ze mij wegsturen met een smoes?
Let wel ik heb geen ervaring als hoster en weet dus ook niet wat hier allemaal bij komt kijken, maar als buitenstaander komt dit niet professioneel op mij over. Wat is jullie mening over deze zaak?