Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 06:16
Voor de mensen die het nog niet wisten: de Ovi Maps gratis navigatie is uit voor andere toestellen.
De meeste onder jullie zullen waarschijnlijk wel weten dat Nokia gesproken navigatie gratis gemaakt heeft. Dit was echter nog maar beperkt tot een aantal toestellen waaronder de 5800, N97, E72,... Sinds zeer kort heeft Nokia dit uitgebreid met de E66 en E71. Ik en waarschijnlijk veel andere zullen vooral blij zijn met die laatste :p
De volledige lijst is dus nu:
E52, E55, E66, E71, E72, N97 (Mini), 6710, 6730, 5800, 5230 en de X6.

De gratis versie kan je downloaden via Ovi store op je smartphone of via de site van Ovi Maps.

Ik heb wel opgemerkt dat sommige delen van de Nokia website nog niet geupdate zijn, dus moest je het niet vinden: de Ovi Store op de smartphone is the way to go ;) (daar heb ik hem op gevonden).

@mods: weet niet of dit bericht hier bedoeld is, maar vond het leuk de E71 en E66 bezitters op de hoogte te brengen).
Staat wel in de verkeerde categorie (sorry daarvoor :p). Moest natuurlijk Non-Windows Based Mobiles & PDA's zijn :p

[ Voor 4% gewijzigd door SMGGM op 18-04-2010 12:02 ]