Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Certificaatproblemen

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
EDIT
OEPS.. Sorry dat ik jullie heb lastiggevallen, probleem is al opgelost. Ik kreeg opeens de ingeving dat het hieronder beschreven probleem met mijn systeemtijd te maken had en dat blijkt het geval. Topic mag van mij part weg/gesloten!

---originele topic----
Al sinds een tijdje krijg ik certificaatfouten bij Hotmail en ing.nl. Ik weet niet hoe dit komt, heb zelf niets veranderd. Google Chrome zegt bij Hotmail:
Het beveiligingscertificaat van de server is nog niet geldig.
U probeert login.live.com te bereiken, maar de server heeft een certificaat geretourneerd dat nog niet geldig is. Er is nog geen informatie beschikbaar over de betrouwbaarheid van dit certificaat. Chrome kan niet met zekerheid garanderen dat u met login.live.com communiceert, en niet met een hacker. U moet ervoor zorgen dat uw klok en tijdzone correct zijn ingesteld op uw computer. Zo niet, dan moet u dit aanpassen en deze pagina vernieuwen. Als ze correct zijn, moet u niet verder gaan.
Ik klik dan op "toch doorgaan" omdat ik graag mijn mail wil lezen of wil internetbankieren.

Hoe komt dit?
Vandaag wilde ik in de Rentepuntenwinkel kijken van de ING
https://www.ing.nl/partic...ders/rentepuntenshop.aspx
Maar het frame waar de informatie die ik zoek in zou moeten staan is geblokkeerd. Ik heb het in Chrome geprobeerd (die heb ik net nog even geupdate om te kijken of dat het probleem was) en in IE (weet niet welke versie, kan niet eens vinden waar dat staat, onhandig geval).

Wie o wie weet hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?

EDIT
Wacht eens... Misschien dat ik het al weet! Het heeft volgens mij te maken met een kapotte batterij in mijn moederbord zodat Windows de datum en tijd niet juist heeft..
Even proberen!

[ Voor 15% gewijzigd door tbenschop2 op 18-04-2010 11:57 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

tbenschop2 schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:53:

Wie o wie weet hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?

EDIT
Wacht eens... Misschien dat ik het al weet! Het heeft volgens mij te maken met een kapotte batterij in mijn moederbord zodat Windows de datum en tijd niet juist heeft..
Even proberen!
Lijkt mij ook een goeie inderdaad :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device