Beginner @Dreamweaver CS4 div's float probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Hi,

Ik heb zojuist een website gemaakt voor de les, hiervoor mocht ik geen dreamweaver gebruiken. Ik testte deze met browsershots, en de website werkt voor zowat alle browsers.
Maar nu ben ik van plan om de website verder aan te passen via dreamweaver, maar deze zet mijn main div 'float left' onder mijn verticale navigatiebalk. Ik heb dit enkel met dreamweaver. alle browser geven hem juist weer, incl IE6 etc.

Iemand hier soms raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Misschien dat je een stukje HTML en CSS kunt plaatsen, of evt. een live voorbeeldje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
denwilly schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 22:00:
maar deze zet mijn main div 'float left' onder mijn verticale navigatiebalk. Ik heb dit enkel met dreamweaver. alle browser geven hem juist weer, incl IE6 etc.

Iemand hier soms raad mee?
Onze glazen bol is stuk; zonder relevante code kunnen we hier helemaal niets mee (riiiight, je "main div"...). Snappie? ;) Verder is me totaal niet duidelijk wat je bedoelt. "Onder je verticale navigatiebalk" zegt me niets en je zegt dat alle browsers (inc. IE6) je pagina juist weer geven enkel dreamweaver niet :? Zit je in WYSIWYG mode ofzo?

Anyhow: neem even onze Quickstart door en open dan gerust nog een nieuw topic, want zoals je daar zult lezen ontbreekt het hier ook nog eens aan een aardige dosis (zichtbare!) eigen inzet. Die is er misschien wel (geweest) maar ik lees er niets over ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.