Toon posts:

onkyo tx-sr308 aansluitenprobleem via component

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

ik heb een onkyo receiver type tx-sr308 aangeschaft en wil deze via de component video out aansluiten op mijn tv waar ook component op zit, dit omdat ik niet over een hdmi aansluiting beschik op mijn tv.
Nu is mijn probleem dat ik geen video signaal op mn tv krijg, volgens de gebruiksaanwijzing kan de tv via component aangesloten worden dus waarschijnlijk zal het iets met mijn instellingen te maken hebben.......
Ben al uren bezig geweest met de gebruiksaanwijzing (waar niet alles even duidelijk in staat) en al verschillende dingen geprobeerd maar kom er niet uit, wie kan mij helpen? Zou er echt blij mee zijn want ik weet het echt niet meer.......

Alvast heel erg bedankt,

gr David

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:15

FeaR

In GoT we trust

Hallo David en welkom op GoT :W

Ik zou je willen aanraden Het algemeen beleid nog eens door te lezen. Daar staat namelijk het een en ander in qua hoe het hier op GoT aan toe gaat. Zo is er te lezen dat groeten onder een post niet nodig is. En ook is te lezen dat crossposten niet is toegestaan: je vraag staat nog steeds op het forum, maar dan in het topic wat speciaal is gemaakt voor Onkyo receivers: Verwijderd in "Daar zijn ze dan: Onkyo TX-SR607 507 en..."

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.