Toon posts:

Computer samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort een nieuwe game pc gaan aanschaffen, het word waarschijnlijk dit systeem: http://www.azerty.nl/wink...32882]=1&product[11889]=1
Dit is dan inclusief assemblage

Nu twijfel ik alleen nog echt over de video kaarten, want deze hebben een levertijd van >10 dagen. Kan ik dan misschien beter een 1gb versie van de HD5870 pakken? Ik gebruik nu 2 monitoren, met 1 daarvan op de resolutie: 1920×1080. en de andere op 1024×768. De tweede monitor word waarschijnlijk nog vervangen door dezelfde als de eerste.

Ik wil deze pc gaan gebruiken voor zware games.

Zou iemand mij misschien advies hierover kunnen geven?
Mijn budget is zo rond de 1800 euro inclusief btw

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Tommy Goossens

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 16:14 . Reden: typo ]

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:12:
Hallo,

Ik wil binnenkort een nieuwe game pc gaan aanschaffen, het word waarschijnlijk dit systeem: http://www.azerty.nl/wink...2882]=1&product\[11889]=1
Dit is dan inclusief assemblage

Nu twijfel ik alleen nog echt over de video kaarten, want deze hebben een levertijd van >10 dagen. Kan ik dan misschien beter een 1gb versie van de HD5870 pakken? Ik gebruik nu 2 monitoren, met 1 daarvan op de resolutie: 1920×1080. en de andere op 1024×768. De tweede monitor word waarschijnlijk nog vervangen door dezelfde als de eerste.

Ik wil deze pc gaan gebruiken voor zware games.

Zou iemand mij misschien advies hierover kunnen geven?
Mijn budget is zo rond de 1800 euro inclusief btw

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Tommy Goossens
Ik zou zelf inderdaad gewoon voor de 1 gigabyte versie gaan, daar je niet echt veel verschil zal merken van de extra gigabyte. Misschien dat dit in de toekomst wel het geval is, maar dan denk ik dat het toch al tijd zal zijn voor een betere videokaart. ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
yeehaw schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:16:
[...]

Ik zou zelf inderdaad gewoon voor de 1 gigabyte versie gaan, daar je niet echt veel verschil zal merken van de extra gigabyte. Misschien dat dit in de toekomst wel het geval is, maar dan denk ik dat het toch al tijd zal zijn voor een betere videokaart. ;)
Ok, bedankt voor uw snelle reactie.
Ik zal de videokaarten even aanpassen naar een 1gb versie. en ik neem aan dat die ook wel zullen passen in de Antec 900.

Ik hoef verder niks te weten, dus dit topic kan wel gesloten worden.

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-12 14:21

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Nee, die andere gigabyte is echt nodig voor wat meer schermen. Of je neemt een 5970, die duurt ook wel lang. Maar als je die over een jaar ofzo in crossfire koopt, nog een kaart erbij heb je weer een killer-pc.

Things are cheaper for a reason

Verwijderd

Topicstarter
Reiniertjuhhh schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:38:
Nee, die andere gigabyte is echt nodig voor wat meer schermen. Of je neemt een 5970, die duurt ook wel lang. Maar als je die over een jaar ofzo in crossfire koopt, nog een kaart erbij heb je weer een killer-pc.
Ik zat er inderdaad ook aan te denken aan een 5970, maar ik vind die om eerlijk te zijn veel te duur. Maar aan de andere kant heb je dan wel weer gelijk om later een tweede kaart er in te doen. Ik ga er nog eens lang over nadenken en dan zie ik wel wat ik ga doen ;). in ieder geval bedankt voor uw advies.

Maar 1gb zal toch wel zat zij voor 2 beeldschermen? Met mijn nvidia 9600 gt met 512mb heb ik er ook weinig last van.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 18:35 . Reden: typo ]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ligt eraan wat je wilt doen met die twee schermen, als je op een resolutie van 3840x1080 zwaar gaat gamen is 2GB wel fijn, maar doe je dat maar op één scherm dan heb je echt wel genoeg aan 1GB.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
bwerg schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:46:
Ligt eraan wat je wilt doen met die twee schermen, als je op een resolutie van 3840x1080 zwaar gaat gamen is 2GB wel fijn, maar doe je dat maar op één scherm dan heb je echt wel genoeg aan 1GB.
Ah, ok. Gamen doe ik waarschijnlijk op 1 scherm aangezien ik anders met de crosshair (ik speel voornamelijk FPS) in de problemen kom lijkt me. Ik ga er nog even over nadenken.

Allemaal in ieder geval bedankt voor jullie reacties, het heeft me veel geholpen

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica